بالاخره مارول نمرده؟ همه چیز در سریال آینده تغییر می کند

تصاویر لوکی از محصولات لوکی فصل 2 فاش شد موبیوس ام. موبیوس در لباس فضایی، به این معنی است که او نه تنها باید در زمان، بلکه در فضا نیز سفر کند. علاوه بر این، از انگیزه ها می توان استنباط کرد که سازمان سفر در زمان TVA در فصل دوم تحولی را تجربه خواهد کرد. در نهایت، یک تصویر تجاری نشان می دهد که بازیگر Ke Huy Quan (همه چیز همه جا همه به یکباره) در سریال انتخاب خواهد شد.

MCU در چند سال گذشته طرفداران زیادی را از دست داده است. تنها فیلم اخیر مارول Guardians of the Galaxy 3 است که دوباره طرفداران ابرقهرمانی را به طور انبوه به سینما جذب می کند. جدای از آن، دیزنی + یک آستین در آستین خود دارد.

آیا MCU می تواند خود را پشتیبان بگیرد؟ اطلاعات جدید درباره فصل دوم Loki امیدوارکننده است

Kino.de به شما می گوید که در فیلم ها و سریال های آینده MCU چه انتظاری داشته باشید:

پس از اینکه لوکی در پایان فصل اول به یک جهان موازی پرتاب شد صحنه پس از اعتبار از Ant-Man and the Wasp: Quantumania همچنین اعلام کنید که موبیوس و لوکی دوباره متحد خواهند شد. دشمن بزرگ او مطمئناً دوباره کانگ است، به همین دلیل است که فصل 2 Loki می تواند در توسعه طرح اصلی MCU نقش اساسی داشته باشد.



منبع

تبلیغات پیرامون MCU در چند سال گذشته به کاهش خود ادامه داده است. پس از چندین سریال و فیلم نیمه شکست خورده، دنیای بزرگ مارول تنها سایه ای از خودش است. اما سرنوشت هنوز می تواند تغییر کند.

در حالی که تا به حال چیزی در مورد دنباله آن مشخص نشده بود، تصاویر تجاری لو رفته به شخصیت‌های جدید و جزئیات داستان اشاره می‌کنند (منبع تصاویر: دایرکت). با این حال، فصل دوم Loki بسیار جالب است، زیرا به احتمال زیاد یک نقش اصلی در حماسه Multiverse بازی خواهد کرد – آن خط داستانی بزرگی که در نهایت در فیلم های آینده انتقام جو به اوج خود می رسد. دشمن بزرگ انتقام‌جویان احتمالاً این کار را خواهد کرد کانگ فاتح بودن. اخیراً، طرفداران توانستند او را در Ant-Man and the Wasp: Quantumania ببینند، اما اولین حضور او در فصل 1 Loki بود.

برخی از سریال‌های مارول در دیزنی پلاس، از جمله Loki و WandaVision، بیش از وعده خود را نشان داده‌اند. اگرچه WandaVision احتمالاً منتظر فصل دوم نیست، اما همچنان باقی می ماند لوکی به مثابه بارقه‌ای از امید در افق: سریال سفر در زمان حواس پرت با بازی ضدقهرمان بدنام لوکی قرار است در سال 2018 نمایش داده شود. شروع فصل دوم در تابستان 2023.