باز هم Lidl و Shell با تخفیف تانک

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

Ströer Media Brands GmbH

Lidl Plus توضیح می دهد: این برنامه به این صورت کار می کند

پروموشن لیدل با تضمین قیمت شل ترکیب میشه؟

بنزین و گازوئیل هنوز نسبتاً گران هستند. ما در حال حاضر نمی توانیم بدون سوخت های فسیلی به طور کامل کار کنیم. بنابراین اگر بتوانید هر از چند گاهی در هنگام سوخت گیری چند سنت صرفه جویی کنید خوشحال خواهید شد. بین 16 و 18 دسامبر 2022، برنامه Lidl تبلیغ دیگری را اجرا می کند که در پمپ بنزین های شل، 3 سنت در هر لیتر صرفه جویی می کند. شما می توانید حداکثر با 70 لیتر پر کنید، بنابراین شما تا 2.10 یورو صرفه جویی کنید می توان. این زمین لرزان نیست، اما شما هنوز هم می خواهید هر سنت را با خود در لحظه بردارید.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

Stroer Media Brands GmbH

برای اینکه بتوانید شرکت کنید، باید برنامه Lidl برای اندروید یا iOS را روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس به تبلیغات و تخفیف ها نگاه می کنید و می توانید مزیت را در آنجا فعال کنید. سپس شما فقط باید در شل پر کنید و کوپن را در صندوق اسکن کنید اجازه دادن. می توانید بررسی کنید که آیا پمپ بنزین شما در صفحه ویژه گنجانده شده است یا خیر. این مورد را از قبل بررسی کنید تا بعداً هنگام پرداخت، بحث های غیر ضروری صورت نگیرد. تمام جزئیات بیشتر را می‌توانید در صفحه ویژه شل در کمپین Lidl (به Shell نگاه کنید) پیدا کنید.

در این ویدیو می توانید دریابید که برنامه Lidl چه کارهای دیگری می تواند انجام دهد:

مانند چند ماه پیش، اقدام Lidl می تواند تکرار شود قابل ترکیب با ضمانت قیمت شل بودن. اما شما به کارت ClubSmart از شل نیاز دارید. این قیمت ده پمپ بنزین مارک نزدیک را مقایسه می کند و قیمت را تنظیم می کند. بنابراین شما می توانید بهترین قیمت فعلی را دریافت کنید و 3 سنت اضافی در هر لیتر صرفه جویی کنید. اما ما نمی‌توانیم این را تضمین کنیم، زیرا دفعه قبل اظهارات مختلفی در مورد آن وجود داشت. در حالت ایده آل، زمانی که قیمت پایین است خودتان ببینید و سپس به سرعت سوخت گیری کنید. این بهترین عملکرد را با TankenApp ما برای Android یا iOS دارد. بنابراین شما همیشه بهترین قیمت ها را در نظر دارید.



منبع

در برنامه Lidl اغلب تبلیغاتی پیدا می‌کنید که در آن‌ها می‌توانید در صورت رسیدن به ارزش خرید خاصی در فروشگاه، در پول خود صرفه‌جویی کنید یا حتی گاهی اوقات چیزی به صورت رایگان دریافت کنید. Lidl و Shell تخفیف مخزن را برمی گرداند و حداقل هزینه مخزن شما را تا حدودی کاهش می دهد.

Lidl

هنگام پر کردن برنامه Lidl در Shell صرفه جویی کنید