بازی Star Wars Jedi Survivor: Tomb of the Wayfinder را حل کنید


سیاره جدا در داستان Star Wars Jedi: Survivor نقش اساسی دارد. در آنجا مقبره راه یاب را نیز خواهید یافت. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه معمای اطراف مقبره راه یاب را حل می کنید.

مقبره راه یاب – مکان

علاوه بر مقبره اوهرما، که توسط یک معما نیز محافظت می شود، مقبره راه یاب نیز در جده وجود دارد. در مورد آن مقبره راه یاب برای باز کردن، باید یکی داشته باشید خط جستجو را که در آن 3 پازل دارید، تکمیل کنید با موفقیت تسلط یافت.

شما آن را پیدا می کنید مقبره راه یاب در منطقه ای به همین نام در صحرای نارکیس جده، در وسط منطقه دشت خشک واقع شده است. برای باز کردن آن، باید Path of Tenacity، Path of Conviction و Path of Restoration را تکمیل کنید. را ترتیب تکمیل مسیرها مهم نیست.

یادداشت مهم: برای تکمیل مسیرها باید Merrin’s Talisman، Air Dash و Improved Grappling Hook را داشته باشید. شما هر 3 ارتقا را به طور خودکار در پیشرفت داستان دریافت می کنید.

تصویر زیر به شما نشان می دهد محل مقبره و در زیر راه حل هر مسیر را به شما می گوییم:

آرامگاه راه یاب - محل (منبع تصویر: اسکرین شات GIGA)
مقبره راه یاب – مکان (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

راه حل و مکان مسیر سرسختی

این مسیر سرسختی شما پیدا کنید در کنار منطقه دشت خشک (کویر نارکیس). به نقطه مدیتیشن Anchorite Base سفر کنید و در سمت راست بمانید اتفاقا یکی از 12 ماهی اسکووا هم همین نزدیکی هست.

به شرح زیر ویدیو مکان و راه حل Path of Tenacity را به شما نشان می دهد:

مسیر اعتقاد – راه حل و مکان

را مسیر اعتقاد شما پیدا کنید در کنار منطقه دشت خشک (کویر نارکیس). به نقطه مراقبه دشت خشک سفر کنید و در سمت راست بمانید

به شرح زیر ویدئو مکان و راه حل مسیر اعتقاد را به شما نشان می دهد:

راه حل و مکان بازیابی

را مسیر بهبودی شما پیدا کنید جنب منطقه کویر ریج (کویر نارکیس). به نقطه مدیتیشن Anchorite Base سفر کنید و سمت چپ نگه دارید. همچنین یک Force Rift در نزدیکی آن وجود دارد.

به شرح زیر ویدیو مکان و راه حل مسیر بازیابی را به شما نشان می دهد:

مقبره راه یاب – ثواب

هنگامی که هر 3 مسیر را با موفقیت طی کردید، می توانید به مقبره راه یاب بازگردید. سکوی وسط قبر حالا کمی فرو رفته است. روی سکو بایستید و آسانسور شما را پایین می آورد.

مانند به عنوان جایزه، شمشیر نوری Eno Cordova، یک پژواک و ارتقاء نقشه “Treasures” دریافت خواهید کرد. که آثار پیدا نشده را روی هولومپ شما نشان می دهد. مطمئن شوید که هر 3 جایزه را جمع آوری کرده اید زیرا آنها نیز به طور خودکار داده نمی شوند.

را ویدیوی زیر مقبره راه یاب و همه جوایز را دوباره به شما نشان می دهد:

نظر شما در مورد معما و پاداش های مقبره راه یاب چیست؟ اگر سوالی دارید در نظرات بپرسید. ما سعی می کنیم به شما کمک کنیم.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع