بازی Brutal open-world در حال حاضر تنها 4.99 یورو قیمت دارد


طرفداران دنیای باز می توانند همین الان یک عکس واقعی برای پلی استیشن بگیرند! بازی Mad Max در حال حاضر با قیمت 4.99 یورو در فروشگاه موجود است. ما به شما خواهیم گفت که چرا باید حتما به این بازی اکشن شنی فرصت بدهید.

حداکثر دیوانه

سال 2015 سال بسیار خوبی برای طرفداران Mad Max بود

سری فیلم‌های Mad Max کالت هستند و در پی بازی Mad Max: Fury Road، یک بازی ویدیویی به نام Mad Max در سال ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی منتشر شد. در بازی جهان باز از Avalanche Studios (Just Cause) شما باید به عنوان مکس در یک بیابان متخاصم زنده بمانید، قلعه ها را بگیرید و غذای گونه را به درستی توزیع کنید.

بازی در آن زمان فقط نقدهای متفاوتی دریافت کرد (به Metacritic مراجعه کنید)، اما با گذشت زمان بهبود یافته است تبدیل به یک مورد علاقه واقعی طرفداران شد. چون خیلی مهمتر از بررسی مطبوعات، البته نظرات بازیکنان است.

می توانید تریلر رسمی بازی را در اینجا مشاهده کنید:

Mad Max – The Game – نمای کلی تریلر گیم پلی

و با بازیکنان، Mad Max به شدت مورد استقبال قرار می گیرد، که از جمله موارد دیگر، توسط Steam Userscore ثابت شده است، که در مورد fabulous نیز صدق می کند. 91 درصد دروغ. در آنجا، بازی جهان باز به عنوان یک جواهر واقعی شناخته می شود که برای طرفداران غیر فیلم نیز ارزش دیدن دارد. به خصوص برای قیمت بی نظیر از 4.99 یورو در فروشگاه پلی استیشن:

Mad Max را در فروشگاه PlayStation ببینید!

با تشکر از سازگاری با عقب، شما همچنین می توانید بازی را بر روی خود انجام دهید پلی استیشن 5 بازی. در همین حال، کاربران Steam باید منتظر فروش تابستانی باشند تا معامله مشابهی را انجام دهند. از طرف دیگر، طرفداران ایکس باکس در تاریکی رها شده اند – Mad Max در فروشگاه ایکس باکس 69.99 یورو هزینه دارد. بنابراین ارزش آن را دارد که در اینجا نیز برای فروش منتظر بمانید. اما مراقب باشید: پیشنهاد فروشگاه پلی استیشن فقط تا 6 جولای 2023 معتبر است.

از Assassin’s Creed تا Skyrim

اگر به طور کلی از طرفداران بازی های غول پیکر جهان باز هستید، پس باید سری از تصاویر زیر را مشاهده کنید. در آنجا ما 12 بازدید جهان باز را ارائه می دهیم:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع