بازی کالت در حال جشن گرفتن بازگشت است و اینترنت در حال از بین رفتن است

وقتی به پلتفرمرهای بزرگ فکر می کنید، احتمالاً به بازی هایی مانند Super Mario 64، Banjo-Kazoie، Ratchet & Clank یا حتی بازی های Sly Cooper فکر می کنید. از طرفی تعداد کمی از بازیکنان Gex را به یاد دارند.

در آغاز دهه 2000، همه چیز در مورد بازی های رنگارنگ بسیار آرام شد. حداقل تا امروز، چون ناشر بازی های اجرا محدود مجموعه بازسازی این سه گانه را اعلام کرده است. اولین تیزر را می توانید اینجا ببینید:

این سریال برای اولین بار در سال 1995 منتشر شد و درباره Gex، یک گکو و متعصب تلویزیون است. سه قسمت در عرض چهار سال ساخته شد، که توسط مطبوعات تجاری به شیوه ای نسبتاً متفاوت دریافت شد.

Gex Trilogy – Official LRG3 Reveal Trailer

YouTuber انگلیسی زبان Videogamedunkey ویدیویی را به این سریال اختصاص داده است و به محبوبیت جدید این برند کمک زیادی کرد. به طور خاص، گفته های قبلاً ذکر شده توسط Gex در این ویدیو به خود می آید:

راه اندازی مجدد برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه شخصی و ایکس باکس سری X|S منتشر خواهد شد. با این حال، هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار وجود ندارد.

از ضعیف تا میم اینترنتی محبوب

در سال های اخیر، Gex تا حد زیادی به یک میم اینترنتی تبدیل شده است. یکی از علائم تجاری این مجموعه، کنایه های فرهنگی پاپ-فرهنگی فراوان به چشم انداز فیلم و تلویزیون ایالات متحده است. خطوط صوتی Gex اغلب آنقدر پوچ هستند که اغلب به سبکی مشابه در Reddit و توییتر نقل قول می شوند.

جکس را به یاد دارید؟ مجموعه بازی های ویدیویی به دهه 90 میلادی بازمی گردد و از طریق اینترنت به یک فرقه تبدیل شده است. اکنون این سه گانه در حال انتشار مجدد است. اولین تیزر را به شما نشان می دهیم و واکنش طرفداران را خلاصه می کنیم.

Gex در حال دریافت یک مجموعه بازسازی است

بر این اساس هستند واکنش طرفداران به مجموعه بازسازی همچنین بسیار سرگرم کننده طرفداران نقل قول ها، تصاویر و گیف های مورد علاقه خود را از این مجموعه ارسال می کنند و به طور رسمی سال 2023 Gex را اعلام می کنند.



منبع