بازی مسابقه ای با داغ ترین کرش ها در PS4 و PS5 فقط 5.99 یورو قیمت دارد



یک بازی مسابقه ای آرکید با عیاشی درخشان از تخریب، سرعت تمام عیار و شیرین کاری های دیوانه وار فقط 5.99 یورو برای پلی استیشن 4/5 هزینه دارد. یک نکته پس انداز بازی برای آخر هفته.

Burnout Paradise در فروشگاه پلی استیشن به فروش می رسد

مواظب سبزی‌های جوان باشید، حالا یک سخنرانی می‌آید که همه چیز در گذشته بهتر بود: جلوه نوار لاستیکی، اتومبیل‌های براق که به دلایل مجوز مجاز به خراشیدن نیستند، اثرات رعد و برق بدون عمق – اکثر مسابقات آرکید امروزی بسیار کسل‌کننده هستند. .

من اغلب با احساس گرمی در شکمم به دربی‌های تخریبی و کارماگدون در دهه‌های گذشته فکر می‌کنم. گل پاشیده شد، خود ورق فلزی خم شده، جرقه ها پرواز کردند و ماشین‌ها گاهی در تصادف‌ها طوری جمع می‌شدند که مردم فریاد می‌زدند: بله، روزگار بخیر، حالا دیگر در مسابقه برنده نمی‌شوم، اما باز هم ارزشش را داشت فقط برای ضربه زدن!

جدای از Wreckfest به همان اندازه عالی (آن را در فروشگاه پلی استیشن ببینید)، بهترین راه برای تجربه چنین بازی مسابقه ای قدیمی بر روی یک کنسول مدرن، احتمالا بازی خوب قدیمی است. بهشت فرسودگی. در نسخه ریمستر شده 2018 این بازی در فروشگاه PS فقط 5.99 یورو قیمت دارد و برای من یکی است توصیه چربی بزرگ ارزش. این پیشنهاد تا 20 جولای 2023 معتبر است.

اینجا، در جزیره همنام شهر پارادایس، با ماشین ها و موتورسیکلت های مختلف ممکن و غیرممکن چوب می گیرید. در جهان باز مسابقاتی برای شروع در هر گوشه خیابان وجود دارد، تابلوهای تبلیغاتی نابود می شوند، میانبرهایی که باید کشف شوند، صدها متر پرش طول فارغ التحصیل شدن برای بردن ماشین های جدید چرخ دستی ها و موتورسیکلت های در حال حاضر سریع می توانند باشند دکمه توربو علاوه بر این باعث شد که سرعت سریع قادر به پمپاژ چند انتقال دهنده عصبی به مغز باشد.

تصادفات Burnout Paradise یک نکته برجسته است

اما بهترین چیز در مورد Burnout Paradise این است که … شکست خوردن. زیرا هنگامی که نزدیک به کامارو از تونل 250 چیز عبور می کند، تنها می تواند از ترافیک مقابل در فاصله یک میلی متری دور بزند و از آن عبور کند. با ذوق دور یک ستون پل پیچیده شده است، بازی این باخت کلی را به گونه ای انجام می دهد که هیچ بازی مسابقه ای دیگری که من می شناسم انجام نمی دهد: حرکت آهسته، ضربه و کرانچ، شکستن شیشه همه جابه قول هلگه اشنایدر، و پریدن لاستیک‌ها در همه جهات، این اتفاق را تقریباً از نظر فیزیکی قابل درک می‌کند – به سادگی الهی.

بازی چند نفره آنلاین با حداکثر 8 نفر انجام می شود. این بازی دارای موسیقی متن نیز می باشد. این یکی را افرادی که Guns’n’Roses دوست دارند دوست دارند. من یکی از آنها نیستم، اما شما همچنین می توانید آن را خاموش کنید و لیست پخش خود را در Spotify فعال کنید.

تریلر بازی Burnout Paradise Remastered: Official Reveal

بازی اصلی از سال 2008 به نسخه بازسازی شده از سال 2018 تبدیل شد با دقت بازسازی شد. نه، از نظر گرافیکی بازی دیگر درختان را پاره نمی کند. پس از همه، بدون تردید بر روی تمام کنسول های فعلی اجرا می شود. جنب رندر 4K در PS4 Pro و PS5 “BurP” در صاف ابریشمی اجرا می شود 60 فریم در ثانیه در تمامی پلتفرم ها، حتی نینتندو سوییچ. بافت ها و درجه بندی رنگ ها به گونه ای تنظیم شده اند که امروزه بازی همچنان جذاب است. افزونه بزرگ Big Surf Island نیز گنجانده شده است و جزیره را با یک منطقه بزرگ که شامل بسیاری از فرصت های پرش خوب است، گسترش می دهد.

اگر هنوز منتشر نشده است، من این بازی را توصیه می کنم: آن را دریافت کنید، واقعاً، حداقل اگر می توانید چیزی از این سبک دریافت کنید و قبلاً بازی را نداشته اید. 6 یورو به خوبی خرج شده است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع