بازی رایگان جدید هیجان ایجاد می کند

سیستم رزمی ظرافت ها و ترفندهای مختلفی را در تئوری ارائه می دهد، اما در واقعیت، اکثر بازیکنان فقط وارد دعوا می شوند، به شدت شلیک می کنند و به سرعت سر خود را از دست می دهند. اما لذت عالی Chivalry 2 نیز از همین جا سرچشمه می گیرد. به جای مبارزات تاکتیکی “1 در مقابل 1″، مشت های زیادی در اینجا وجود دارد، از هر طرف.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 05/11/2023 14:56

تریلر رسمی بازی Chivalry 2:

Chivalry 2 از سال 2021 وارد بازار شده است و اساساً وجود دارد نوعی میدان جنگ قرون وسطایی شما یک کلاس را انتخاب می کنید و سپس در نبردهای دسته جمعی با بازیکنان دیگر رقابت می کنید. شمشیر، نیزه و کمان استفاده می شود.

همه در این میدان جنگ خوش آمدید

تریلر Chivalry 2: Steam

این باعث می‌شود که Chivalry 2 برای مبتدیانی که می‌خواهند در گرمای لحظه‌ای چند کشته داشته باشند، و همچنین برای حرفه‌ای‌هایی که کلاس‌ها و حملات خود را با دقت انتخاب می‌کنند، مناسب است. این مفهوم به خوبی مورد استقبال قرار گرفت و جامعه Steam به هرج و مرج وحشی با 82 درصد امتیاز بسیار مثبت داد.

بنابراین اگر بازی را نادیده گرفته اید و کاربر PS Plus هستید، پس قطعا باید به Chivalry 2 فرصت بدهید. ممکن است برخی از سرگرم کننده ترین راندهای چند نفره زندگی خود را تجربه کنید.



منبع

اعتبار برای PS Plus Essential: کد دانلود 12 ماهه – اشتراک آلمانی

هر ماه، تعداد زیادی از طرفداران پلی استیشن منتظر بازی های جدید برای PS Plus هستند و در ماه می سونی سه بازی جدید را به کاتالوگ خود اضافه کرد. از جمله یک ضربه غافلگیر کننده واقعی. ما به شما توضیح می دهیم که چرا باید کاملاً Chivalry 2 را امتحان کنید.

Chivalry 2 یک جنون خالص چند نفره است

در Reddit و Twitter خواهد بود بازی چند نفره پر هرج و مرج به درستی جشن گرفته شود:

از این ماه سه بازی جدید کاتالوگ PS Plus را غنی می کنند، سرویس اشتراک پولی سونی. از جمله آنها می توان به بازی مسابقه ای Grid Legends، شبیه ساز دوچرخه کوهستان Descenders و بازی چند نفره قرون وسطایی Chivalry 2 اشاره کرد. بازی آخر مشخص می شود که محبوبیت خاصی در بین طرفداران پلی استیشن دارد. به عنوان یک ضربه شگفت انگیز واقعی