بازی جدید نقش آفرینی طرفداران PS5 را به خود خیره می کند



آیا Final Fantasy به زودی رقابت چشمگیری خواهد داشت؟ بازی جدید نقش آفرینی آنلاین Chrono Odyssey با اولین تریلر گیم پلی و گرافیک زیبا الهام می گیرد. آنچه را که باید در مورد موفقیت احتمالی PS5 بدانید را به شما خواهیم گفت.

Chrono Odyssey پتانسیل تبدیل شدن به یک موفقیت در MMO را دارد

هر کسی که عاشق MMORPG های بزرگ در سبک Final Fantasy 14 است، باید حتماً بازی جدید نقش آفرینی آنلاین Chrono Odyssey را یادداشت کند. ماجراجویی فانتزی در حال حاضر طرفداران زیادی از پلی استیشن را به خود جذب کرده است با تریلر جدید گیم پلی:

Chrono Odyssey – Gameplay Reveal | بازی های PS5

اولین چیزی که جلب توجه می کند گرافیک عالی است که در مناطق گسترده و نبردهای سریع و زمان واقعی شکوه کامل خود را آشکار می کند. نظرات زیر تریلر کانال رسمی پلی استیشن در یوتیوب نیز به همین ترتیب خوشحال کننده است:

“من MMO ها را دوست ندارم، اما این عالی به نظر می رسد! مبارزات من را به یاد Devil May Cry و Dragon’s Dogma می اندازد.”

“به نظر باورنکردنی می رسد! وقتی منتشر شد حتما آن را بررسی خواهم کرد.”

“من منتظر Chrono Trigger بودم، اما این کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسد. من مشتاقانه منتظر دیدن بیشتر هستم.» pinkpocketTV

Chrono Trigger نشانه خوبی است. زیرا حتی اگر این دو بازی در اصل هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته باشند، باز هم یک عنصر اصلی مشترک دارند: زمان.

Chrono Odyssey برخی از سوالات را بی پاسخ می گذارد

Chrono Odyssey همه چیز در مورد جدول زمانی است و توانایی دستکاری در گذر زمان. در بازی تمام شده، این باید تأثیر زیادی بر دنیای بازی داشته باشد که فصل به فصل تغییر می کند. این دقیقاً چگونه کار خواهد کرد هنوز مشخص نیست.

جاه طلبی های بزرگ بازی نیز تضمین می کند برخی از شک و تردیدها در جامعه بازی. برخی می ترسند که بازی تمام شده هرگز به خوبی تریلر به نظر نرسد، در حالی که برخی دیگر گمان می کنند که محصول نهایی ممکن است با ریزتراکنش ها آلوده شود. باید دید که آیا واقعاً چنین خواهد بود یا خیر زیرا تریلر یک جزئیات مهم را حذف کرده است: تاریخ انتشار احتمالی

Chrono Odyssey برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی در نظر گرفته شده است.



منبع