بازی ترسناک آینده به ژانر پیچ و تاب جدیدی می دهد

نسخه:2.10.91.91

Pacific Drive هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما قرار است در سال 2023 منتشر شود. هدف توسعه دهندگان Ironwood Studios است نسخه ای برای PS5 و PC در از قبل می توانید بازی بقا را در لیست آرزوهای خود در استیم قرار دهید.

پاسیفیک درایو

پاسیفیک درایو

استودیو آیرون وود

نکته داخلی جدید برای طرفداران وحشت بقا

Pacific Drive با گیم‌پلی بقا محور وسیله نقلیه خود یادآور نکته داخلی دیگری از این سبک قبل از انتشار است که در پایان سال 2022 توجهات را به خود جلب کرد. Choo-Choo Charles، یک بازی که در آن باید در یک قطار قدیمی از یک لوکوموتیو عنکبوتی ترسناک به نام چارلز فرار کنید. با یک امتیاز بسیار مثبت در Steam با بیش از 9000 رای داده شده Choo-Choo Charles نشان داده است که چگونه ترس بقا بر روی چرخ ها می تواند موفق شود – امیدواریم که Pacific Drive بتواند از این روند پیروی کند. (منبع. Steam)

تریلر گیم پلی Pacific Drive: 2023

در ماجراجویی بقا در Pacific Drive، ماشین خود را عمیق‌تر و عمیق‌تر به منطقه اسرارآمیز محرومیت المپیک می‌رانید – منطقه‌ای وحشتناک که به وضوح اوضاع درست نیست. شما می توانید از گاراژ خود سفرهای خود را به منطقه خطر برنامه ریزی کنید و ماشین خود را ارتقا و تعمیر کنید. سپس، همانطور که وارد منطقه می شوید، باید با تهدیدات ماوراء طبیعی مبارزه کنید که قصد دارند شما را از کشف اسرار مکان جلوگیری کنند.

بیشتر بازی‌های بقا شما را مجبور می‌کنند تا با پای پیاده از یک محیط خصمانه عبور کنید. ماجراجویی آتی Pacific Drive این اصل را اصلاح می‌کند و در عوض به شما اجازه می‌دهد با یک استیشن واگن زمخت در جستجوی قطعات یدکی و سرنخ go – یک پیچ و تاب جالب که در تریلر گیم پلی جدید بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد.

Pacific Drive: Survival Hope در Steam و PS5

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

همه بازی‌های ترسناک آینده امیدوارکننده به نظر نمی‌رسند – تیرانداز زامبی The Day Before با جدیدترین تریلر خود بسیاری از طرفداران را ناامید کرده است:

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز، ویندوز 2000

تریلر جدید گیم پلی Pacific Drive را در زیر مشاهده کنید:

مجوز:نرم افزار رایگان

یک بازی ترسناک بقا به لطف مفهوم اصلی خود از قبل توجه زیادی را به خود جلب می کند: در Pacific Drive شما باید مانند سایر نمایندگان این سبک برای بقای خود بجنگید، اما در درجه اول در ایستگاه آزمایش شده نبرد خود در جاده هستید. واگن.