بازی استراتژی Fairytale بر روی عاشقانه تمرکز دارد

زبان ها:آلمانی

اتفاقاً ناشر Fabledom یک لوح خالی نیست: روستاییان عزیز قبلاً The Forgotten City را ارائه کرده بودند که حداقل چند جایزه برده بود.

برای چشیدن طعم بازی، می توانید دمو Fabledom را در استیم به صورت رایگان امتحان کنید. اگرچه تاریخ انتشار نهایی وجود ندارد، اما Fabledom برای عرضه در سه ماهه اول 2023 برنامه ریزی شده است، یعنی حداکثر تا پایان اسفند.



منبع

Fabledom یک بازی ساخت و ساز افسانه ای است که یادآور Banished و Foundation است. ویژگی خاص: در این شهرساز شما نه تنها یک دهکده جادویی خواهید ساخت، بلکه باید از عاشقانه ها نیز مراقبت کنید.

یک کلمه تحت اللفظی در Fabledom در انتظار شماست کشور افسانه ای پر از غول ها، جادوگران و… خب… خوک های پرنده. در روح یک بازی توسعه، شهرک خود را طراحی می کنید، اجازه می دهید رشد کند و در عین حال باید تصمیمات دیپلماتیک در تجارت بگیرید.

آیا تبعید، مهاجران یا بنیاد را دوست دارید؟ سپس باید نگاه دقیق تری به آن بیندازید افسانه پرتاب، یک بازی استراتژی آرام با محیطی افسانه ای.

Fabledom: بساز، ازدواج کن و به عقب برگرد

شهروندان شما (یا افسانه ها) افراد نسبتاً ساده ای هستند که بیش از هر چیز به موارد زیر اهمیت می دهند: خانه، غذا و عشق. Fabledom بر عاشقانه و صریح بودن تأکید دارد، به موجب آن او در میان چیزهای دیگر نیز a یک شاهزاده یا یک شاهزاده خانم را برای خود انتخاب کنید باید با چه کسی حکومت کنید.

علاقه؟ تریلر Fabledom را ببینید:

مجوز:نرم افزار رایگان

شما همچنین یک قهرمان و یک نگهبان شهر را برای دفاع از خانه شیرین خود انتخاب خواهید کرد برای باز کردن مناطق جدید. اما Fabledom مطمئناً خیلی سخت نخواهد بود: بلکه در اینجا مهم است که به خود اجازه دهید اسیر دنیای افسانه ای زیبا شوید و در حین بازی استراحت کنید. یک راوی (تا حدودی گستاخ) شما را همراهی می کند که کل ماجرا را کمی خانگی تر می کند.

نسخه:2.10.91.91

تریلر Fabledom: Gameplay