بازگشت توییتر تنها آغاز راه است

نیک کلگ، معاون فیسبوک در مجمع جهانی اقتصاد در داووس تایید کرد که مذاکرات در حال انجام است. یکی تصمیم برای بازگشت ترامپ بر روی پلت فرم “به زودی” سقوط خواهد کرد. به گفته کلگ، متا مادر فیسبوک موظف است اجازه بحث های بحث برانگیز را بدهد. مارک زاکربرگ، رئیس فیس بوک نیز در گذشته تاکید کرده بود که آزادی بیان یک سرمایه بزرگ برای او است. برای عموم مهم است که در مورد اطلاعات نادرست گسترده بیاموزند.

دونالد ترامپ ممکن است پس از اخراج در ژانویه 2021 به فیس بوک و اینستاگرام بازگردد. معاون فیس بوک توضیح می دهد که باید به زودی در این مورد تصمیم گیری شود. رئیس جمهور سابق قبلاً حساب توییتر خود را پس گرفته است، اما از آن استفاده نمی کند.

فیس بوک

دونالد ترامپ: صحبت از بازگشت به فیس بوک

در ژانویه 2021، دونالد ترامپ شکست خورد دسترسی به حساب های رسانه های اجتماعی آنها. هجوم به ساختمان کنگره در واشنگتن و نقش وی در آن توسط توییتر، متا و گوگل به عنوان دلیل تعلیق ترامپ عنوان شده است. قفل فیسبوک و اینستاگرام باید حداقل تا ابتدای سال 2023 اعمال شود.

دونالد ترامپ در Mastodon پیدا نشد:

ترامپ: حقیقت اجتماعی به جای توییتر

قبلاً در نوامبر 2022 ترامپ در توییتر مسدود شدپس از اینکه ایلان ماسک این پلتفرم را به دست گرفت. با این حال، از آن زمان، رئیس‌جمهور سابق اشتراک‌گذاری محتوا را متوقف کرده و به تمرکز روی شبکه خود، Truth Social ادامه می‌دهد. طبق گزارش ها، ترامپ قراردادی انحصاری با Truth Social دارد که او را از استفاده از شبکه های دیگر منع می کند.

در همین حال، تیم تبلیغاتی رئیس جمهور سابق مستقر است در مذاکرات درباره بازگشت احتمالی. ترامپ به شبکه فاکس نیوز گفت که تیمش در حال مذاکره با متا است. به گفته او، ما “ببینیم که کل ماجرا چگونه خواهد شد”. متا همچنین گفت که اگر به فیس‌بوک و اینستاگرام بازگردد، «کمک زیادی» خواهد داشت (منبع: فاکس نیوز).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع