بازدیدهای جدید چین در حال آمدن به آلمان است

در پایان ماه می 2023، آنر قبلاً این دو گوشی هوشمند را در چین معرفی کرد. بنابراین راه اندازی بازار در اروپا و آلمان بسیار سریعتر از مورد شیائومی انجام می شود. دلیلی برای آن وجود دارد، زیرا آنر در حال حاضر یک رونق واقعی را در اروپا تجربه می کند. را تلفن های همراه بهتر و بهتر می فروشند، تا Honor بتواند به جای اینکه بخواهد بعداً با سخت افزار قدیمی خودنمایی کند، شتاب را با خود همراه کند.

در ویدیوی زیر می توانید گوشی های جدید آنر را مشاهده کنید:

قیمت تعیین کننده موفقیت است

سامسونگ، اپل و شیائومی بیشتر بازار گوشی های هوشمند اروپا را با یکدیگر تقسیم می کنند. اما رقابت جدیدی از چین وجود دارد. آنر می خواهد با دو تلفن همراه قدرتمند میان رده خودنمایی کند. گوشی‌های هوشمند قبلاً در چین رونمایی شده‌اند، بنابراین شما دقیقاً می‌دانید که چه انتظاری دارید.

Honor: شاخه هوآوی برای «بومیان دیجیتال»

آنر 90 و 90 پرو به آلمان می آیند

گوشی های تلفن همراه آنر 90 نه تنها دارای یکی هستند طراحی شیک و دوربین های خوب، بلکه تجهیزات جامد. به عنوان مثال، آنر 90 پرو با اسنپدراگون 8+ Gen 1، صفحه نمایش 6.78 اینچی با روشنایی بالا تا 1600 نیت و دوربین جدید 200 مگاپیکسلی عرضه می شود. مورد دوم در Honor 90 معمولی نیز موجود است، اما یک صفحه نمایش کوچکتر 6.7 اینچی و پردازنده کمی ضعیف تر Snapdragon 7 Gen 1 وجود دارد. باتری ها با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بسیار سخاوتمندانه هستند.

در حالی که چهار سازنده چینی گوشی های هوشمند با آلمان خداحافظی کرده اند، آنر می تواند از این لحظه استفاده کند و با دو تلفن همراه میان رده خودنمایی کند. در واقع شرکت چینی آنر 90 و آنر 90 پرو را رسما اعلام کرده است در تاریخ 6 ژوئیه 2023 در پاریس برای بازار بین المللی ارائه شد تبدیل شدن به:

در چین، آنر 90 با قیمتی معادل 329 یورو شروع می شود، در حالی که آنر 90 پرو با قیمتی معادل 435 یورو شروع می شود. آنر 70 با قیمت 549 یورو در آلمان به بازار عرضه شد که بسیار بالا تلقی می شد. بنابراین باید امیدوار بود که Honor از نظر قیمت در سال جاری کمی خود را تدافعی‌تر کند. مدل Pro در اینجا برای خرید در دسترس نبود. حداکثر تا 6 جولای 2023 همه جزئیات را خواهیم فهمید.



منبع