باخت برای اردوگاه جنگل: RTL باید با حقیقت تلخ روبرو شود

امروزه، RTL فقط می تواند این موفقیت های IBES را در سر بپروراند. در مقایسه با سال 2014، کمپ جنگل در اطراف است نیمی از بینندگان خود را از دست داد و حتی دور از تلویزیون، “من یک ستاره هستم – مرا از اینجا بیرون کن” مدتهاست که دیگر بحث گذشته نیست.



منبع

همچنین در سال 2024 یک کمپ جنگلی وجود خواهد داشت – بدون شک. برنامه آشغال همچنان موفق است، تازه فرسوده شده و دیگر پدیده تلویزیونی فصل های اول نیست. RTL به تنهایی در این مورد مقصر نیست. البته، کاندیداها می توانند دوباره کمی متنوع تر شوند و فقط از استخر مشهور C-سلبریتی ها استفاده نکنند.

من یک سلبریتی هستم مرا از اینجا بیرون کن (IBES) فصل 16 به تازگی به پایان رسیده است. Djamila Rowe تاج جنگل را تصاحب کرد و از رقبای سرسختی مانند Gigi Birofio و خواننده Lucas Cordalis برتری داشت. تماشای تلویزیونی دو هفته ای با تست جنگل و غذای منزجر کننده می خواست میانگین 3.8 میلیون بیننده نگاه کنید – ارزش بدی نیست، اما به دور از دوران اوج گذشته است.

کمپ جنگلی با بدترین نرخ تمام دوران

در سال های اخیر، IBES به طور پیوسته بینندگان خود را از دست داده است (تصویر زیر را ببینید). از آنجایی که مخاطب در سال 2014 به اوج خود رسید رتبه بندی ها اساساً فقط یک جهت می دانند: پایین. بینندگان کمپ جنگلی هنوز باید فصل هشتم افسانه‌ای این رئالیتی شو را به خوبی به خاطر بسپارند، زمانی که بازیگر وینفرید گلاتزیدر و مدل لاریسا مارولت، از جمله، در کمپ بسیار مشغول بودند.

برای جامیلا رو، فصل جدید “من یک سلبریتی هستم – مرا از اینجا بیرون کن” یک پیروزی بود – او ملکه جدید جنگل است و در برابر رقابت های سخت پیروز شد. از سوی دیگر، در RTL، شادی باید نسبتاً محدود باشد. زیرا نگاهی به رتبه بندی نمایش فرقه به خوبی نشان می دهد که دوران اوج به پایان رسیده است.

کدام ارائه دهنده استریم برای شما مناسب تر است؟

رفتار بیننده تغییر کرده است

اما این باید برای نزول ثابت IBES مهم تر باشد تغییر رفتار تماشای بینندگان بودن. با Netflix، Disney+ و Co.، آنها تقریباً تعداد نامحدودی فیلم و سریال با کیفیت بالا در اختیار دارند – هر زمان و هر کجا که بخواهند. چه کسی دوست دارد تماشای خفه شدن افراد مشهور از سوسک ها را تماشا کند؟