ایکس باکس با Game Pass به پای خود شلیک می کند

Nintendo Switch Online نیز از Xbox Game Pass پیشی می گیرد:

خدمات اشتراک برای گیمرها: چه چیزی سونی را از مایکروسافت متمایز می کند؟

سونی دارای PS Plus، Nintendo Switch Online و مایکروسافت دارای Xbox Game Pass هستند. با این حال، ایکس باکس ضرر خوبی را متحمل می شود، همانطور که این شرکت اکنون در جریان تصاحب خود اکتیویژن بلیزارد اعتراف می کند.

مایکروسافت ایکس باکس

Xbox Game Pass: ضرر بیشتر برای مایکروسافت؟

اشتراک، دادن و گرفتن بین دو طرف است و معمولاً به نفع هر دو طرف است. یک سرویس اشتراک نیز در صنعت بازی چیز جدیدی نیست – شرکت هایی مانند سونی و نینتندو نیز احتمالاً با آن سود می کنند. اما برخلاف مایکروسافتبر اساس گزارشی مقدماتی در مورد ارزیابی تاثیر احتمالی خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت. این در اختیار مقامات رقابت بریتانیا است (منبع: CMA).

از سوی دیگر، PS Plus، سرویس اشتراک سونی، برای بسیاری از گیمرهای پلی استیشن ضروری است. به عنوان مثال، شما فقط با اشتراک به بازی چند نفره آنلاین دسترسی دارید. علاوه بر این، سونی مشتریان را با بازی‌های رایگان معمولی جذب می‌کند که فقط برای مدت زمان اشتراک در دسترس هستند. همچنین یک کتابخانه بزرگ با بازی های بی شماری وجود دارد که معمولا فقط عناوین قدیمی برای پلی استیشن شامل. اینکه چقدر گسترده است به مدل اشتراک نیز بستگی دارد. قیمت های ماهانه از 8.99 یورو تا 16.99 یورو متغیر است.



منبع

بسیاری از طرفداران از Xbox Game Pass برای این واقعیت که می توانید پول زیادی را پس انداز کنید قدردانی می کنند. هزینه Xbox Game Pass Ultimate 12.99 یورو در ماه است. سپس به کتابخانه ای با بازی های بی شمار دسترسی خواهید داشت، گاهی اوقات حتی در عناوین برتر درست از روز اول انتشار. و نه فقط در ایکس باکس، بلکه اغلب روی رایانه شخصی نیز. یک سرویس برتر که مشتریان زیادی را جذب می کند، اما در نهایت نشان دهنده یک پیشنهاد بازنده برای مایکروسافت است.

در این ویدیو مزایای اشتراک را برای شما خلاصه می کنیم:

همانطور که GamesIndustry گزارش می دهد، خود مایکروسافت اکنون در گزارش حاضر بیان کرده است که تجزیه و تحلیل داخلی کاهش در فروش بازی های پایه طی 12 ماه پس از گنجاندن آنها در Game Pass. با این حال، عددی که نشان می دهد چند درصد درگیر است، سیاه شده است (منبع: GamesIndustry).

برخلاف آنچه فیل اسپنسر، رئیس Xbox در سال 2018 ادعا کرد، اشتراک احتمالاً منجر به افزایش فروش نشده است. بلکه برعکس (منبع: GamesIndustry).