ایکس‌باکس به سخت‌افزار بازی‌ها مخالفت آشکاری می‌دهد

آیا PSVR2 در دراز مدت یک موفقیت یا شکست خواهد بود، باید دید – پس از اخبار بد اولیه در مورد عرضه سخت افزار، سونی اکنون حداقل می تواند اشاره کند که PSVR2 به طور قابل توجهی بهتر از نسخه قبلی خود فروش می کند.

طرفداران هدست هایی مانند PSVR2 احتمالا برای مدت طولانی روی ایکس باکس دست خالی خواهند ماند. مایکروسافت اکنون تأیید کرده است که این شرکت سخت افزار VR خود را برنامه ریزی نمی کند – این فناوری به سادگی به اندازه کافی جذاب نیست.

Xbox Series X
بوتی در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر فاش کرد که بازی های ایکس باکس به مخاطب 10 میلیون بازیکن برسدبه عنوان یک موفقیت واقعی در نظر گرفته شود. با این حال، این تعداد در حال حاضر با جامعه محدود VR قابل دستیابی نیست، به همین دلیل است که Xbox در حال حاضر هدست خود را برنامه ریزی نمی کند یا می خواهد بیشتر وارد بازار شود. (منبع TheHollywoodReporter)

در ویدیوی ما اولین برداشت هایمان از هدست PSVR2 را به شما نشان می دهیم:

این واقعیت که VR هنوز به طور کامل در جریان اصلی قرار نگرفته است البته تا حدودی به دلیل قیمت این فناوری است. به خصوص با عرضه PSVR2 سونی بارها به این موضوع اشاره شد هدست جدید گرانتر از PS5 است – که علاوه بر این برای استفاده از مجموعه VR مورد نیاز است.

پلی استیشن VR2

پلی استیشن VR2

ایکس‌باکس و پلی‌استیشن شباهت‌هایی با هم دارند، اما وقتی صحبت از فناوری VR به میان می‌آید، رقبای کنسول در اردوهای کاملاً متفاوتی قرار دارند. در حالی که سونی عرضه هدست PSVR2 خود را در سال جاری جشن گرفت، مت بوتی، رئیس مایکروسافت استودیو، اظهار داشت: که بازار VR در حال حاضر برای Xbox جذاب نیست کافی باشد

ایکس باکس هیچ علاقه ای به VR ندارد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تاکنون، ایکس‌باکس 10 بازی‌هایی را منتشر کرده است که مرز 10 میلیون را شکسته‌اند – Booty فاش نکرد که این‌ها چه هستند. با این حال، با موضع خود در مورد واقعیت مجازی، او نظر فیل اسپنسر، رئیس Xbox را که در سال 2019 گفت که این فناوری (هنوز) بیش از حد خاص و منزوی است باشد تا با او مرتبط باشد. (منبع: VGC)

PSVR2 پلی استیشن: شکست یا موفقیت؟

واقعیت مجازی تنها موضوعی نیست که ایکس باکس در مقایسه با پلی استیشن رویکردی کاملاً متفاوت دارد:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/06/25 00:59