آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.
منبع
در نتیجه کاهش قیمتهای تسلا، مدتهاست که جنگ قیمتها آغاز شده است. با این حال، بسیاری از تولید کنندگان اروپایی هنوز ورود خود را به تعویق می اندازند: “این یک نبرد هیجان انگیز خواهد بود”رئیس Stellantis می گوید.
Stellantis: آیا هنوز جایی برای کاهش قیمت وجود دارد؟
GIGA توصیه می کند
محبوب در بین خوانندگان GIGA
تاوارس معتقد است که حتی تسلا مدتهاست که فشار رقابت ارزانتر را در مورد خودروهای الکترونیکی احساس کرده است: “ایلون به دنیای من رسیده است.” شبیه جیم فارلی، رئیس فورد، او آنها را می بیند کاهش شدید قیمت توسط رهبر بازار جهانی به عنوان نشانه بارز این با این حال، تسلا با انجام این کار، فشار را به بخشی از صنعت که آزادی عمل کمتری برای پیشنهادات جذاب با حاشیههای کمتر دارد، منتقل میکند.
تاوارس در شعبه است به عنوان یک ماشین حساب جالب شناخته می شود. او در راس گروه هنوز جوان Stellantis، تعدادی از برندها را گرد هم آورد که مدت ها در آب های سخت تردد می کردند – و با آنها. با موفقیت دوباره کسب درآمد کرد از آلمان، اوپل با Stellantis همراه است.
ماشین برقی خرید گرانی است. حقیقتی که در سراسر جهان در حال تغییر است. زیرا تسلا جنگ قیمتی را آغاز کرده است که تولیدکنندگان بیشتری به آن می پیوندند. شماره یک یکی از تولیدکنندگان بزرگ اروپایی اکنون در حال تسویه حساب با کارلوس تاوارس، رئیس Stellantis است: سخت خواهد بود.
رئیس Stellantis: رقابت در خودروهای الکترونیکی یک چالش بزرگ برای اروپا خواهد بود
با این حال این سوال مطرح می شود که Tavares Stellantis اکنون در کدام سمت می بیند: آیا این گروه در سال های اخیر پتانسیل پس انداز را به پایان رسانده است یا اکنون که تسلا و سازندگان چینی در رقابت بین المللی پیچ های سرانگشتی می زنند، می تواند حتی بیشتر از آن استفاده کند؟
تولیدکنندگان چینی می توانند ارزان باشند – اما همچنین اعتماد به نفس جدیدی دارند که امکان قیمت های بالاتر را فراهم می کند:
در غیر این صورت، در آینده، همه این کار را خواهند کرد قیمت خرید خودروهای الکترونیکی کمتر از 25000 یورو به جای اینکه به صورت محلی ساخته شوند، از خارج از قاره آمده اند. تاکنون عملاً هیچ مدلی با چنین قیمت پایینی از تولید کنندگان معتبر وجود ندارد. با این حال، برندهای چینی بهویژه میتوانند – و میخواهند – با محصولات ارزانقیمت خود جای پایی در بازارهای اروپایی به دست آورند.
کارلوس تاوارس، رئیس Stellantis انتظار روزهای سختی را برای صنعت خودروسازی اروپا دارد. تولید کنندگان قدیمی باید تغییر کنند و چالش های مسابقه را بپذیرید، که نه تنها در چین و ایالات متحده آمریکا با خودروهای ارزان قیمت متقاعد می شوند. “تنها یک راه برای حل مشکل وجود دارد. ما باید رقابت را بپذیریم.” تاوارس در حاشیه سمپوزیوم اتومبیل بوخوم (منبع: اشپیگل) گفت.