تا اینجا فقط اینها هستند اولین تجزیه و تحلیل بر اساس نشت طراحی برای Galaxy S23 FE. تنها زمانی که سامسونگ گوشی هوشمند جدید را معرفی کرد، از ابعاد و اطلاعات فنی نمایشگر متوجه خواهیم شد که آیا سامسونگ این بار این کار را برای خود آسان کرده است یا خیر.

گفته می‌شود سامسونگ نسخه فن‌آوری را به سری گلکسی S23 اضافه می‌کند که قرار است فروش پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند را افزایش دهد. اما دقیقاً برعکس می تواند اتفاق بیفتد. همانطور که اولین افراد در شبکه متوجه شدند این می تواند یک دروغ واقعی باشد.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy S23 FE فقط یک Galaxy A54 گران قیمت است؟

نه تنها طراحی Galaxy S23 FE می تواند ناامید کننده باشد، بلکه عملکرد آن نیز می تواند ناامید کننده باشد. در حالی که گوشی‌های «واقعی» گلکسی S23 از پردازنده عالی اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی به عنوان پردازنده استفاده می‌کنند، گفته می‌شود که سامسونگ «فقط» Exynos 2200 را از گلکسی S22 در گلکسی S23 FE نصب می‌کند، که کمی ناامیدکننده بود. در همین حال، بسیاری این احساس را دارند که سامسونگ به طور کامل نکته داخلی گوشی های هوشمند قبلی را از بین برده است. ما واقعاً هیجان‌زده هستیم که ببینیم Galaxy S23 FE در نهایت چه چیزی را ارائه می‌کند.