این کمدی دهه 90 استخوان های خنده دار شما را می لرزاند



«قدرت بیشتر!» هرکسی که با شنیدن این جملات به پادشاهی فکر می‌کند که خود را «خودت کار کن» می‌خواند، از قبل با یکی از بهترین سریال‌های کمدی دهه 90 آشناست. همه افراد دیگر می‌توانند از پایان ژوئیه با دیزنی پلاس همراه شوند و 8 فصل سرگرمی سلطنتی داشته باشند.

از “دوستان” تا “شاهزاده تازه بل ایر” تا “دایه” و بسیاری دیگر: دهه 90 یک دهه کمدی طلایی بود که یکی پس از دیگری مروارید خنده را تولید کرد. سریال کمدی که با گذشت 24 سال از پایانش هنوز مردم را می خنداند به زودی عرضه می شود دیزنی + در دسترس: “بشنو کی چکش میزنه

Disney+ “Listen Who’s Hammering” را به برنامه می آورد

دور 26 جولای دیزنی + همه را نشان می دهد 8 فصل کمدی برنده جایزه

سریال حول محور می چرخد تیم تیلور دست و پا چلفتی اما دوست داشتنی، که همراه با دستیارش ال بورلند، برنامه بهبود خانه را میزبانی می کند.

آل بیش از همه از اتفاقات ناگوار تیم رنج می برد زیرا برخلاف تصور خودش، تیم دو دست چپ دارد و هر چیزی جز پادشاهی که خودتان دست به کار شوید.

در خانه تیمز تلاش می کند همسر دوست داشتنی جیل برای ایجاد تعادل بین خانواده و خانواده. این زوج سه پسر دارند: برد، رندی و تیلور که نمی‌توانستند متفاوت‌تر از این باشند.

و اگر تیم نیاز به مشاوره داشته باشد، او آنجاست همسایه مرموز ویلسون با خرد زندگی در محل. اما بینندگان هرگز نمی توانند او را به طور کامل ببینند. بخش هایی از صورت ویلسون همیشه پوشیده است – یک وقفه در حال اجرا که در کل مجموعه اجرا می شود.

کدام سرویس استریم برای شما مناسب است؟

هنوز هم شگفت انگیز است

«گوش کن کی میزنه» یکی از آنهاست موفق ترین کمدی های آمریکایی تمام دوران. این سریال در هشت فصل به 204 قسمت رسیده و جوایز متعددی دریافت کرده است.

بر خلاف بسیاری از کمدی های دیگر، طنز در “Har It Down” بر اساس لحظات خنده دار و تعاملات شخصیت ها است – نه ارجاعات دنیای واقعی. این به سریال اجازه می دهد هنوز 24 سال پس از پایان آن به طرز شگفت انگیزی از آن لذت می برید.



منبع