این چیزی است که Shifty Shellshock 2023 به نظر می رسد

در آلمان، «پروانه» به مدت 19 هفته در صدر جدول قرار داشت. آهنگ‌ها و آلبوم‌های بعدی نتوانستند بر روی هیت بیش از حد ساخته شوند. حتی تک آهنگ بعدی «در گردان» نیز از نظر فروش از «پروانه» عقب بود. پس از صعود موشک مانند، باند به درستی سقوط کرد. اما شهر دیوانه هنوز هم وجود دارد.

Crazy Town today: Shifty Shellshock 2023 اینگونه به نظر می رسد و این چیزی است که به نظر می رسد

شهر دیوانه همیشه یکی از لذت های گناهکار من بوده است. آخرین ویدیو کمی مزخرف است، اما خوب است که شیفتی هنوز فعال است و کارهای خود را انجام می دهد و به نظر می رسد مواد مخدر را نیز ترک کرده است. آهنگ جدید (نه چندان) با Hyro The Hero قطعا جذاب است.

در اینستاگرام، شیفتی، که اکنون فقط خود را «آقای. شیفت»، بینشی از زندگی خصوصی او.

هدیه بازی [Explicit]

“بیا خانم من، بیا خانم من، تو پروانه من هستی، عزیزم شکر” – این آهنگ در اوایل دهه 2000 به سختی قابل چشم پوشی بود. گروه “Crazy Town” از موج “Nu Metal” آن زمان سود برد و با آهنگ “Butterfly” در جدول جهانی موفق شد. در همین حال اطراف قیف های فلزی ساکت شده است. امروز در Crazy Town چه خبر است؟

دومین فرانتمن دوره موفق، Epic Mazur، کمتر آشفته بود. هیچ افراط در مواد مخدر از او شناخته شده است. پس از آلبوم موفق “هدیه بازی” جانشین “Darkhorse” در سال 2002 منتشر شد. آن‌ها از آهنگ‌های سخت‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی استفاده کردند، اما به هیچ وجه نتوانستند از موفقیت‌های گذشته استفاده کنند. گیتاریست سابق Rust Epique کمی پس از انتشار آلبوم موفق گروه را ترک کرد. در سال 2004 جسد او پیدا شد.

هدیه بازی [Explicit]

تنها عضو باقیمانده گروه، شیفتی شل شوک، نوازندگان جدیدی را وارد این گروه کرد نام گروه را به “Crazy Town X” تغییر داد.. به گفته این خواننده رپ، “X” قرار است نماد باندی را نشان دهد که نشان دهنده پیروزی در یک مبارزه گروهی برای قلمرو است (منبع: پاسخ به سؤال کاربر در اینستاگرام). متریال آهنگ جدیدی از “Crazy Town X” در سال 2020 در آهنگ “The Life I Chose” با Hyro The Hero شنیده شد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در این ویدیو نمی توان نادیده گرفت که رپر با زندگی مشخص شده است. چه اتفاقی برای Shifty Shellshock افتاد؟ حتی در دوران اوج Crazy Town، این خواننده با مواد مخدر دست و پنجه نرم می کرد. در مصاحبه ای با رولینگ استون در سال 2001، او اعتراف کرد که سه ماه را در یک بازداشتگاه به اتهام قاچاق مواد مخدر و سرقت سپری کرده است. در سال 2008 او بخشی از برنامه تلویزیونی “Celebrity Rehab” بود که در آن افراد مشهور بازپروری خود را از مواد مخدر عمومی می کنند. در سال 2012 او حتی در کما بود. شل شوک پس از حضور عمومی در سریال Rehab سلبریتی، در دو فصل دیگر از Sober House بازی کرد، یک برنامه اسپین آف که همچنین افراد مشهوری در تلاش برای غلبه بر اعتیاد خود به مواد مخدر هستند.

اعتقاد بر این است که این آسیب ناشی از مبارزه با شیفتی (منبع: Loudwire.com) بوده است. گفته می شود که Shellshock تجهیزات صحنه را در اجراهای دیگر پرتاب کرده است. گفته می شود که او عصبانی شده است زیرا مانیتور صحنه همه چیز را به جز صدای او پخش می کند. قبلاً در ژانویه ضبط های زنده با Shifty Shellshock تهاجمی ساخته شد. در آن زمان نیز گفته می شود که مشکلات صدا روی صحنه منجر به حمله او شده است.

Crazy Town امروز (2023) چه می کند؟

یک سال قبل، سایر اعضا تصمیم گرفتند تا Crazy Town را منحل کنند. پس از آن، اپیک مازور عمدتاً به‌عنوان تهیه‌کننده موسیقی برای گروه‌های دیگر کار می‌کرد، در حالی که شیفتی شل شوک دست خود را در یک حرفه انفرادی امتحان کرد. در سال های بعد، جلسات و برنامه ریزی های مکرری برای آلبوم جدید Crazy Town که قرار بود در سال 2008 با نام “Crazy Town is Back” منتشر شود، صورت گرفت (منبع: Vice.com). با وجود برخی اجراهای زنده، هیچ رکورد جدیدی منتشر نشده است. در عوض، با مرگ ناگهانی دی جی دی جی AM گروه سابق در سال 2009، ضربه دیگری به بازیگران سابق وارد شد.

شهر دیوانه امروز: آهنگ “جدید” منتشر شده در سال 2020

این راز نیست: آهنگ موفق بر اساس نمونه ای است که در ابتدا در آهنگ Red Hot Chili Peppers “Pretty Little Dirty” (1989) شنیده شده است. در اینجا می توانید به کلاسیک Crazy Town گوش دهید:

و این قالب به نظر می رسد:

Crazy Town زنده؟ این چیزی است که به نظر می رسد

خواننده شیفت شل شاک (ست بینزر) تقریباً همه چیزهایی را داشت که یک ستاره راک واقعی در آن زمان نیاز داشت: سوراخ کردن، خالکوبی، شلوار گشاد و موهای دکلره شده و سفید شده. با این حال، در این بین، این دلنواز سابق دیگر شبیه او در ویدیوی «پروانه» نیست. صدای او مطمئناً مانند آن زمان نیست. وقتی آهنگ فوق العاده 2023 خوانده می شود اینگونه به نظر می رسد:

در سال 2023، احتمالاً چیزها برای Shifty Shellshock دیگر چندان خوب به نظر نخواهند رسید. بر اساس برخی گزارش‌ها، کنسرت‌های زنده توسط گروه بعدی Crazy Town X برگزار می‌شود، اما گفته می‌شود این خواننده در برخی اجراها حضور نداشته است. ویدئوها بابی ریوز، خواننده گروه (که قبلا از Adema بود) را با چشمی سیاه نشان می‌دهند.

GIGA توصیه می کند

سایر توصیه های رویداد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/4/25 ساعت 7:33 بعد از ظهر

تنها در سال 2015 می‌توان برنامه‌های بازگشت طولانی را در نهایت اجرا کرد. با آلبوم The Brimstone Sluggers آلبوم جدید Crazy Town منتشر شد. قبل از آن، یک تور گسترده، از جمله حضور در Rock am Ring و Rock im Park در سال 2014 وجود داشت. اما این آلبوم نیز مورد توجه بسیاری قرار نگرفت. پس از انتشار نیز اوضاع در اطراف Crazy Town آرام نشد. Epic Mazur جدایی خود را از گروه احیا شده در فیس بوک در سال 2017 اعلام کرد. پس از او دیگر اعضای گروه، ریک دیکسون، نیک دیوریو و کوین کاپلر حضور داشتند.

او در آنجا اظهار می کند که اکنون زندگی بدون مواد مخدر و الکل دارد. در سال 2021 او در ریمیکس آهنگ موفق خودش که توسط ستاره TikTok Ekoh تهیه شده بود شنیده شد (منبع: morecore.de). در سال 2022 گروه در یک تور گسترده در ایالات متحده بود. در حال حاضر برنامه ای برای کنسرت در اروپا وجود ندارد.

مارتین ماسیج