این چیزی است که منبع انرژی آینده به نظر می رسد

چشم انداز ایلان ماسک از آینده تا کنون بیش از همه چیز یک چیز بوده است: چشم انداز آینده. زیرا در حال حاضر، رئیس تسلا هنوز سوخت های فسیلی را ضروری می داند. در غیر این صورت تمدن فرو می پاشد.

قدرت فیوژن بسیار گران است، بنابراین 51 ساله در توییتر. ماسک به عنوان دلیل اصلی به این اشاره می کند هزینه های بالای تهیه سوخت راه اندازی و هزینه های تعمیر و نگهداری راکتور. بهتر است از راکتور همجوشی طبیعی استفاده کنید: خورشید. زیرا نه نیاز به پر کردن مداوم با سوخت دارند و نه به تعمیر و نگهداری.

ایلان ماسک مرد شلوغی است:

ایلان ماسک از سری جدید ارباب حلقه ها انتقاد کرد

بنیانگذار اسپیس ایکس از انرژی خورشیدی و بادی برای تولید انرژی پایدار حمایت می کند. همراه با فناوری‌های ذخیره‌سازی و خطوط ولتاژ بالا که انرژی را انتقال می‌دهند، آینده انرژی می‌تواند اینگونه باشد. اما این همه ماجرا نبود، زیرا نیروی برق آبی، انرژی زمین گرمایی و شکافت هسته ای نیز “سهم غیر قابل اغماض” خواهند داشت.

تغییرات آب و هوایی، آلودگی و وابستگی به سوخت‌های فسیلی، که اغلب از دیکتاتوری‌ها یا خودکامگی‌ها سرچشمه می‌گیرد: تامین انرژی هرگز مهم‌تر از امروز نبوده است. ایلان ماسک نیز این را می‌داند. علیرغم شهرت او به عنوان یک معتقد به پیشرفت، او باور ندارد که یک فناوری آینده مشکلات انرژی ما را حل کند: همجوشی هسته‌ای.

به جای همجوشی هسته ای: رئیس تسلا آینده را در انرژی خورشیدی و بادی می بیند

ایلان ماسک علاوه بر ارزیابی‌هایش از آینده انرژی، اخیراً با بازی خودخواسته خود به عنوان یک منتقد سریال، توجهات را به خود جلب کرده است. پس از بازی گسترده او در برابر نتفلیکس، اخیراً نوبت به سریال جدید ارباب حلقه ها آمازون رسیده است. ماسک نتیجه گرفت که جی آر آر تالکین، مخترع فقید مجموعه فانتزی، در قبر خود در حلقه های قدرت غلت می خورد.



منبع

آینده تامین انرژی چگونه است؟ رئیس تسلا چشم انداز روشنی دارد که در درجه اول دو نوع انرژی را در نظر می گیرد. از سوی دیگر، ایلان ماسک، کمی به یک فناوری تبلیغاتی آینده فکر می کند.

ایلان ماسک: پرتره ای از رئیس تسلا