این چیزی است که سری جدید آمازون در مورد آن است

چه کسی برنده مقایسه جریان بزرگ است؟

سریال پرایم هرگز هرگز: این چیزی است که در مورد آن است

انگلک و پاستوکا در هرگز هرگز بازی می کنند دو شهرنشین کوچک که خود را در یک بحران زندگی مانور داده اند. قرار است درباره «تصمیم ها و تصادفات، انتقام و بخشش، دوستی ها و عصبانیت ها» و همچنین «اشتیاق ابدی برای یک پایان خوش» باشد.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

که آنکه انگلک و باستیان پاستوکا از فوریه 2023 مشخص شد که آنها پس از مدت ها جلوی دوربین دوباره با هم خواهند بود. اما ما چیز زیادی در مورد این سریال نمی‌دانستیم، سریالی که در زمان معرفی آن حتی نامی هم نداشت. اکنون این تغییر کرده است زیرا انگلک و پاستوکا هر دو درباره این پروژه اظهار نظر کرده اند.

عنوان کاری سریال هرگز هرگز نیست. اینکه آیا واقعاً با این نام به بازار عرضه خواهد شد، هنوز مشخص نیست. حداقل الان این را می دانیم فصل اول شامل هشت قسمت خواهد بود زمان اجرا هر کدام 30 دقیقه خواهد بود (منبع: Prime Video UK). با این حال، انتشار به موقع انتظار نمی رود. طرفداران باید تا سال 2024 صبر کنند. سپس هرگز هرگز در Amazon Prime Video اولین نمایش خود را انجام خواهد داد.

آنکه انگلک می گوید که می تواند “من واقعا نمی توانم زندگی بدون باستیان را تصور کنم”. همانطور که نظرسنجی های فعلی نشان داده است، پاستوکا خود و خانم انگلک را “استعدادترین دوتایی کمدی در کلن” می داند (منبع: معتادان سریال).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اینکه چه کسی در کنار انگلک و پاستوکا دیده می شود دیگر راز نیست: فریتزی هابرلند، ادین حسنوویچ، پیتر جردن، مایکل ویتنبورن، سرکان کایا، کارو اسکریمالی و ملودی سیمینا باید نقش های دیگری را در این سریال بازی کنیدکه توسط bildundtonfarbik تولید می شود.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

اولین جزئیات درباره سریال جدید آنکه انگلک و باستیان پاستوکا مشخص شد. هشت قسمت در فصل اول هرگز هرگز پخش خواهد شد، اما طرفداران دو اسطوره کمدی آلمانی باید صبور باشند. در حال حاضر مشخص است که چه کسی در نقش های دیگر خواهد بود.

هرگز هرگز: اولین جزئیات سریال ظاهر شد