تقریباً موارد بی شماری وجود دارد که در آن مصرف کنندگان به اطلاعات مثبت شوفا وابسته هستند. تا به حال، آژانس اعتباری دقیقاً نحوه دریافت آن را در نظر گرفته است. حتی در حال حاضر، فرمول امتیاز بدنام شوفا به عنوان یک راز تجاری نگهداری می شود. اما شوفا به تدریج باز می شود.
شوفا فاش میکند: اینگونه است که مصرفکنندگان اطلاعات مثبت را دریافت میکنند
به گفته آژانس اعتباری، گام های بعدی برای شفافیت بیشتر در حال برنامه ریزی است (منبع: ولت). تمرکز روی یکی است شبیه ساز امتیاز بر اساس دادههای معمول Schufa که مصرفکنندگان میتوانند ارائه کنند – یا اگر ترجیح میدهید دادههای خود را برای خود نگه دارید، مقادیر تقریبی را در نظر بگیرند – یک امتیاز تقریبی باید در هر زمانی شبیهسازی شود.
منبع
کسانی که دارای حساب های جاری و کارت های اعتباری زیادی هستند نیز می توانند تاثیر منفی بر امتیاز داشته باشند. بنابراین، یک موجودی منظم مهم است: آیا واقعاً به چندین حساب و کارت به نام خود نیاز دارید یا یک یا دو عدد کافی است؟
با این حال، مهمترین چیز هنوز است برای تسویه به موقع مطالبات موجود آژانس اعتباری اطمینان داد: هر تأخیر پرداخت مستقیماً منجر به گزارش به شوفا نمیشود. شرکای قراردادی فقط در صورتی مجاز هستند که بدهکار را گزارش کنند که دو تذکر از قبل صادر شده باشد. به گفته شوفا، اگر بدون توجیه از شما درخواست پرداخت شود، اعتراض به درخواست نیز مهم است. فقط درخواست های بدون تناقض ممکن است به شوفا گزارش شود.
اولین قدم، وب سایت اصلاح شده است. در اینجا اکنون دریافت اطلاعات داده های رایگان و قانونی مورد نیاز آسان تر است. اکنون مصرف کنندگان نیز می توانند نکاتی را بیابند نحوه بهبود امتیاز شوفا
زمانی که یک فرد وام های زیادی داشته باشد و تعهدات پرداخت مداوم داشته باشد، تأثیر منفی دارد. بر اساس استدلال شوفا، احتمال عدم امکان پاسخگویی به درخواستهای پرداخت بیشتر افزایش مییابد. برعکس، این بدان معنا نیست که اگر وام نگیرید، امتیاز شوفا بهتر است. وام جاری یا الف پرداخت های اقساطی که اقساط آن به موقع پرداخت می شود می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.
برای مصرف کنندگان، نمره شوفا یک کتاب بسته است. با این حال، در این بین، آژانس اعتباری دیگر اساساً خود را از صدور اطلاعات در مورد نحوه رتبه بندی اعتبار اعتباری آلمانی ها مسدود نمی کند. برعکس، Schufa حتی نشان می دهد که چگونه می توانید امتیاز خود را بهبود بخشید.
همچنین بین یادآوری ها باید چهار هفته فاصله باشد. حتی در این صورت، گزارش به شوفا تنها در صورتی امکان پذیر است که مصرف کنندگان از قبل در مورد آن مطلع شده باشند. یک ورودی منفی شوفا نباید از هیچ جا ظاهر شود.
هدف شبیه ساز امتیاز بهبود شفافیت است
نحوه جلوگیری از هزینه های غیر ضروری هنگام خرید آنلاین: