این چیزی است که دارندگان سری X|S می توانند منتظر آن باشند

کلون عجیب و غریب زلدا، Turnip Boy Commits Tax Evasion، دنباله‌ای دارد. پس از اینکه چغندر نامی قبلاً با اداره مالیات در سلف قاطی شده بود، اکنون به یک دزد بانک تبدیل شده است. تاکنون تنها سال 2023 به عنوان تاریخ انتشار ذکر شده است. سپس بازی مستقیماً در Game Pass ظاهر می شود.

در بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed، چهار بازیکن نقش شکارچیان ارواح را بر عهده می گیرند، در حالی که یک بازیکن دیگر مرده می شود. این بازی چند نفره نامتقارن قرار است در تاریخ 18 اکتبر منتشر شود و سپس مستقیماً در Game Pass گنجانده شود.

تو پارکینگ بهم میخوره

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع تریلر اعلامیه Ghostbusters: Spirits Unleashed

ID@Xbox Showcase در Twitch بازی‌های زیادی را به نمایش گذاشته است که در آینده یا حتی همین حالا در Xbox Series X|S، Xbox One یا PC در دسترس خواهد بود. در اینجا نکات برجسته این جریان است:

متال هلسینگر

متولد از نان

بازی کارآگاهی چندنفره Evil قصد دارد موفقیت Among Us را دنبال کند. وظیفه بازی این است که نقاب یک قاتل را در جامعه روستای خود از بین ببرید یا خود شهروندان را بکشید. می توانید با حداکثر 12 دوست با هم بازی کنید. Evill در 11 اکتبر برای Xbox Series X|S، Xbox One و PC منتشر خواهد شد و در هنگام عرضه در Game Pass گنجانده خواهد شد.

اویل

در طول نمایشگاه ID@Xbox بسیاری از بازی های دیگر ارائه شده است. می توانید لیست کامل را در وب سایت ایکس باکس مشاهده کنید. (منبع: ایکس باکس).

در Metal Hellsinger شما نیمی انسان، نیمی شیطان هستید و باید از طریق جهنم بجنگید. سلاح شما حس ریتم شماست. اگر با ریتم مناسب تیراندازی کنید، حملات شما قدرتمندتر خواهند بود. Metal Hellsinger هم اکنون در Game Pass برای PC و Xbox Series X|S در دسترس است. علاوه بر این، برای PS5 نیز ظاهر خواهد شد.

Born of Bread: تریلر نسخه ی نمایشی

در مسابقه از بالا به پایین You Suck at Parking باید هر چه سریعتر یک جای پارک پیدا کنید. شما می توانید به تنهایی یا با سه بازیکن دیگر رقابت کنید. در سال 2023، بازی مسابقه ای برای پلی استیشن و نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. در حال حاضر برای رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس و همچنین در Game Pass موجود است.

مایکروسافت بازی های جدیدی را در Twitch معرفی کرده است که به زودی می توانید آن ها را روی Xbox Series X|S، Xbox One یا PC بازی کنید. ترکیبی رنگارنگ از ساخت و ساز، اکشن و ماجراجویی در انتظار شماست. دارندگان Xbox Game Pass حتی می توانند با برخی از بازی ها بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی شروع کنند.

Xbox Series X

بازی‌های جدید برای Xbox و Game Pass: مایکروسافت بسته‌بندی می‌کند

تریلر Announcement Boy Robs a Bank: Turnip Boy Robs a Bank

پسر شلغمی بانک را دزدی می کند

You Suck at Parking: Trailer برای بازی مسابقه ای دیوانه

Metal Hellsinger: Launch Trailer

Ghostbusters: Spirits Unleashed

ایویل: تریلر رسمی

در بازی نقش‌آفرینی Born of Bread شما گروهی از شخصیت‌های رنگارنگ را تشکیل می‌دهید و می‌توانید یک دنیای فانتزی زیبا را کشف کنید. نبردهای نوبتی در طول مسیر در انتظار شما هستند که باید با استفاده از توانایی های یک گولم آرد بر آنها مسلط شوید. Born of Bread در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد