Telefónica تایید کرده است که لغو در حال حاضر ارسال می شود. این فسخ معمولی خواهد بود که در آن کلیه مقررات قانونی رعایت شده است تبدیل شود. در واقع نه تنها مشتریان پس از اتمام حداقل مدت قرارداد با مهلت اخطاری یک ماهه می توانند انصراف دهند، بلکه شریک قراردادی نیز می توانند انصراف دهند.
مشتریان متاثر با تعرفه نامحدود تلفن هوشمند یا جایگزینی DSL دیگر نمی توانند دوباره برای تعرفه نامحدود با o2 ثبت نام کنند. طبق گزارش ها، Telefónica به کارکنان پشتیبانی و فروشندگان دستور داده است که لغو لغو شده را لغو نکنند. مشتریان باید در سیستم های داخلی o2 باشند حتی با قفل مشخص شده است شده است. تغییر به تعرفه دیگری در داخل o2 ممکن است (منبع: teltarif.de).
یکی بتن دلیل اخراج اپراتور شبکه نام نمی برد. گمانه زنی هایی وجود دارد که افراد مورد نظر می توانند کاربران مکرری باشند که واقعاً به طور نامحدود از تعرفه نامحدود رزرو شده استفاده می کنند.
Telefónica در حال حاضر در حال ارسال فسخ انبوه است. در صورتی که حداقل مدت قرارداد منقضی شده باشد، هزاران کاربر تعرفه نامحدود از o2 خارج می شوند. Telefónica این رویه را تایید کرده است و خود را درست می بیند، اما هیچ دلیلی برای فسخ ارائه نمی دهد.
o2: Telefónica تعدادی از مشتریان نامحدود را اخراج می کند
تغییر به یک قرارداد جدید تلفن همراه می تواند ارزشمند باشد:
پس از حذف o2: تعرفه های نامحدود دیگر امکان پذیر نیست
GIGA توصیه می کند
محبوب در بین خوانندگان GIGA
چندین هزار مشتری با تعرفه های ثابت نامحدود از o2 در حال دریافت نامه از اپراتور شبکه هستند. اساساً نامه ها به آنها می گوید که آنها دیگر به عنوان مشتری مورد نظر نیستند. رابطه قراردادی یک طرفه خاتمه می یابد. بر اساس گزارش ها، این فقط باید در مورد مشتریانی باشد که حداقل مدت قرارداد تعرفه نامحدود رزرو شده برای آنها منقضی شده است. ظاهراً حدود 3200 مشتری تحت تأثیر قرار گرفته اند.