پدیده مارکوس لنز: یک سوال برای هر پاسخ

این برنامه گفتگو سه شب در هفته پخش می شود. «مارکوس لنز» سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته بین ساعت 22:45 تا نیمه شب در برنامه اصلی ZDF قابل مشاهده است. متناوبا، این برنامه همچنین می تواند کمی بعد به عنوان یک جریان زنده در اینترنت در وب سایت ZDF پخش شود. اگر پخش رایگان تلویزیون را از دست دادید، می‌توانید برنامه گفتگو را در کتابخانه رسانه ZDF نیز تماشا کنید. در اینجا شما به موقع مقید نیستید و می توانید هر زمان که بخواهید تنظیم کنید.

پدیده مارکوس لنز: یک سوال برای هر پاسخ

برنامه تاک شو “مارکوس لانز” از سال 2008 در برنامه اواخر شب ZDF اجرا می شود. سه روز در هفته، هر سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه، مارکوس لانز مردم را به برنامه خود دعوت می‌کند و با مهمانان متنوعی صحبت می‌کند که بیشتر در مورد مسائل سیاسی روز است. در گذشته، افراد برجسته اغلب دعوت می شدند و در مورد موضوعات سرگرم کننده تر صحبت می کردند، اما از سال 2020 به وضوح تمرکز بر بحث های سیاسی بوده است و بنابراین مهمانان اغلب سیاستمداران یا از زندگی اجتماعی هستند. تعداد مهمانان به گروه بسته به برنامه و موضوع متفاوت است. در اینجا می توانید دریابید که چه کسانی مجاز به شرکت در بحث هستند.

چه کسی مهمان «Markus Lanz» در 17 مه 2023 است؟

  • ریکاردا لنگ: رهبر سبزها درباره استعفای وزیر امور خارجه در امور انرژی و گرایچن، یکی از معتمدان هابک توضیح می دهد. او همچنین در مورد سیاست انرژی و اقلیم حزبش صحبت می کند.
  • کرستین مونسترمن: کارشناس سیاسی «راینیشه پست» درباره پیشینه و واکنش ها به «مسئله بهترین مرد» اظهار نظر می کند. و او همکاری بین شرکای ائتلاف چراغ راهنمایی را تجزیه و تحلیل می کند.

مارکوس لنز کی و کجا در تلویزیون حضور دارد؟

اگر سه برنامه “Markus Lanz” در هفته برای شما سیاست کافی نیست، البته برنامه های گفتگوی دیگری نیز وجود دارند که ارزش دیدن در ARD و ZDF را دارند. در اینجا می توانید بدانید که آنها چه هستند و چه زمانی اجرا می شوند:

  • “سخت اما منصفانه” (دوشنبه)
  • “maischberger” (سه شنبه و چهارشنبه)
  • “Maybrit Illner” (پنجشنبه)

مارکوس لنز از سال 2008 در برنامه خود با مهمانان مختلف در مورد مسائل سیاسی صحبت می کند. اگر می‌خواهید بدانید چه کسی در نمایش 17 مه حضور دارد، به جای درستی آمده‌اید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع