این مسیرها تا سال 2030 بسته خواهند شد

با ICE L، یک قطار جدید مسافت طولانی به زودی در آلمان تردد خواهد کرد:

2028 مسیر است بین هامبورگ و برمن و لوبک تحت تأثیر قرار گرفت. بخش Uelzen-Stendal-Magdeburg نیز بازسازی خواهد شد. در ساحل چپ راین بین هورت و ماینز، مسافران باید جابجا شوند.

این مسیر کلن-هاگن ICE از سال 2026 تمدید خواهد شدو همچنین مسیرهای هامبورگ – هانوفر و ترویسدورف – ویسبادن. کار ساخت و ساز نیز در منطقه نورنبرگ و پاسائو در حال انجام است. در سال 2027 مسیر پرسرعت بین برلین و هانوفر انجام خواهد شد. انتظار می رود اقداماتی از هام از طریق دوسلدورف/دورتموند به کلن و همچنین بین مونیخ و سالزبورگ (اتریش) انجام شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در سال های 2029 و 2030 کار در مسیرهای کلن-آخن، فولدا-هانائو، ریکلینهاوزن-مونستر-برمن، اولم-آگسبورگ، مانهایم-کارلسروهه و زاربروکن-لودویگشافن در انتظار است (منبع: Tagesspiegel).

این برنامه ریزی برای 2024 و 2025 قبلاً ثابت شده اند. در نیمه دوم سال 2024، دویچه بان قصد دارد مسیر مانهایم-فرانکفورت/ماین را به طور کامل بازسازی کند. مسیر هامبورگ – برلین و امریش – اوبرهاوزن سال بعد دنبال می شود.

مشتریان ریلی در سراسر آلمان باید صبور باشند: دویچه بان قصد دارد تا سال 2030 43 مسیر را برای کارهای نوسازی ببندد. فهرستی نشان می دهد که کدام مسیرها و چه زمانی به روی ترافیک قطار بسته می شوند.

دویچه بان 43 مسیر را می بندد

بخش بزرگی از شبکه ریلی آلمان در سال های آینده بازسازی خواهد شد. دویچه بان نخواست علنی کند که کدام مسیرها تا سال 2030 تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. اکنون آنها هستند برنامه های پیشرفته اما قبلا فاش شده است. بر این اساس قرار است در مجموع 43 مسیر تا پایان دهه در مقاطعی به طور کامل بسته شود. طول آنها به 4200 کیلومتر می رسد.

دویچه بان ICE L را ارائه می کند

دویچه بان: بسیاری از تغییرات از سال 2026

به طور متوسط، آنها باید مسدود کردن حدود پنج ماه طول می کشد. دویچه بان تصمیم به تعطیلی کامل گرفته است تا بتواند کار را سریعتر انجام دهد. برای مسافران، این به معنای لغو، انحراف و خدمات جایگزینی راه آهن – اما همچنین تکمیل سریعتر است.