این مدل ها در حال حاضر به ویژه تحت تأثیر قرار گرفته اند

آنچه باید در مورد پمپ های حرارتی بدانید:

مالک به پمپ حرارتی دیگری سوئیچ می کند

این دقیقا همان چیزی است که گفته می شود برای یک نصاب بخاری از مونیخ اتفاق افتاده است. او 13 سال پیش به نفع این پمپ حرارتی آب زیرزمینی کارآمد تصمیم گرفت و 15 متر عمق زمین را حفاری کرد. همانطور که معلوم شد، این کافی نبود. سطح آب زیرزمینی همچنان به پایین آمدن ادامه داد، به طوری که پمپ حرارتی به سادگی از کار افتاده بود (منبع: BR).

نصاب گرمایش باواریایی در هنگام خرابی پمپ حرارتی آب زیرزمینی خود به طور موقت به سیستم گرمایش گاز خود بازگشت. برخلاف بسیاری از دارندگان پمپ حرارتی دیگر، او این را حذف نکرده بود. او دیگر به پمپ حرارتی آب های زیرزمینی متکی نبود. در عوض، اکنون یک پمپ حرارتی هوا به هوا نصب می شود.

این مشکل نه تنها در بایرن ظاهر شده است، بلکه همچنین در سایر مناطق آلمان مانند بادن-وورتمبرگ و نیدرزاکسن. در آنجا نیز پمپ های حرارتی آب های زیرزمینی از کار افتاده اند زیرا آب های زیرزمینی همچنان فرو می روند. مقامات قبل از نصب به مشتریان هشدار ندادند. بنابراین پیش بینی چگونگی توسعه سطح آب های زیرزمینی در سال های آینده دشوار است.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، وقتی به پمپ های حرارتی فکر می کنید، در درجه اول پمپ های حرارتی هوا به هوا را در نظر دارید. اما انواع دیگری از پمپ های حرارتی وجود دارند که چندان رایج نیستند زیرا نصب آنها حتی گسترده تر است. این دقیقا در مورد پمپ های حرارتی آب زیرزمینی است. با توجه به دمای ثابت آب های زیرزمینی، چنین پمپ های حرارتی آب زیرزمینی می توانند کارایی بیشتری داشته باشند و هر از چند گاهی نصب می شوند. با این حال، تغییرات آب و هوا باعث ایجاد یک مشکل می شود: Dسطح آب زیرزمینی پایین می آید و باعث خرابی می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

پمپ های حرارتی جایگزین مناسبی برای گرمایش گاز و نفت هستند. اما همه پمپ های حرارتی یکسان نیستند. نسخه های مختلفی وجود دارد و یکی از آنها مشکل ایجاد می کند. تغییرات آب و هوایی در اینجا به وضوح قابل توجه است و در بدترین حالت، سیستم گرمایش را از کار می اندازد.

پمپ های حرارتی آب زیرزمینی از کار می افتند