این محدودیت مخفی در واقع وجود دارد

بستر، زمینه:اندروید

گوگل درایو: محدودیت مخفی ابر فاش شد

نسخه:2.20.121.04

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع مشتریان خصوصی 15 گیگابایت فضای ابری رایگان با Google Drive دریافت می کنند. در صورت نیاز به دو برابر مبلغ، 5.75 یورو در ماه شارژ می شود. 2 ترابایت فضای ذخیره سازی با 11.50 یورو در ماه در دسترس است. 5 ترابایت با 17.25 یورو در ماه در دسترس است.

اکنون گوگل به طور رسمی این محدودیت را تایید کرده است. باشد به عنوان محافظی برای جلوگیری از سوء استفاده معرفی شده است. گوگل همچنین تصریح می کند که این یک باگ نیست. تنها تعداد بسیار کمی از کاربران تحت تأثیر این محدودیت قرار می گیرند. (منبع: Ars Technica).

محدودیت تعیین شده توسط گوگل همچنین زمانی کار می کند که هنوز فضای ذخیره سازی کافی در دسترس باشد. انتقاد می شود که این محدودیت بعداً اعمال شد و برای مشتریان پرداختی نیز اعمال می شود.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

اکثر کاربران Google Drive متوجه محدودیت جدید نمی‌شوند، زیرا شامل آن می‌شود حداکثر 5 میلیون فایل. اگر قرار باشد فایل‌های اضافی به Google cloud منتقل شوند، این سرویس اکنون یک پیام خطا گزارش می‌کند. حد ساخت رسیده است.

فضای ذخیره سازی ابری Google Drive دارای محدودیتی است که قبلاً ناشناخته بود. گوگل تایید کرده است که این یک باگ نیست بلکه یک محدودیت عمدی است. هنگامی که آپلود دیگری به طور ناگهانی دیگر امکان پذیر نبود، کاربران متوجه محدودیت شدند.