TikTok در حال حاضر در حال آزمایش عملکردی است که پخش ویدئو در حالت افقی فعال (منبع: TechCrunch). تا به حال، TikToker باید به بینندگان خود اشاره می کرد که این ویدیو به صورت افقی فیلمبرداری شده است و آنها باید تلفن همراه خود را بچرخانند. این دیگر در آینده ضروری نخواهد بود. دکمه ای در زیر ویدیو («تمام صفحه») به کاربران TikTok در مورد گزینه قالب افقی اطلاع می دهد.
TikTok جهان را در طوفان گرفته است. این اپلیکیشن به ویژه در میان افراد جوان محبوب است و مدتهاست که از غولهای سرسخت رسانههای اجتماعی مانند فیسبوک پیشی گرفته است. علامت تجاری TikTok فرمت پرتره است که در آن ویدیوهای سرگرم کننده پخش می شود. این دقیقاً همان چیزی است که TikTok اکنون در حال شکست است.
TikTok پخش ویدیو را در حالت افقی آزمایش کرد
تا کنون این فقط یک آزمایش است، اما به احتمال زیاد TikTok به طور رسمی این ویژگی را عرضه خواهد کرد. این پلتفرم به طور فزاینده ای در مسیر مقابله با یوتیوب است. در ابتدای سال، حداکثر مدت زمان ویدیوها به 10 دقیقه افزایش یافت. طرح پشت این امر این است که به تولیدکنندگان محتوا آزادی بیشتری داده شود و در نتیجه آنها را به پلتفرم جذب کند – و آنها باید کاربران بیشتری را جذب کند.
زبان ها:آلمانی
اینکه آیا کاربران TikTok از نوآوری ها راضی هستند یا خیر، موضوع دیگری است. این برنامه بیشتر و بیشتر به YouTube نزدیک می شود و برخی از علائم تجاری خود را از دست می دهد. یوتیوب نیز به نوبه خود TikTok را با شورت خود کپی کرد. پس بده و بگیر.