این عدد همه شک و تردیدها را ساکت می کند

رشد اپل توازن کلی قدرت را تغییر نمی دهد. این شرکت آمریکایی در میان بزرگترین تولیدکنندگان کامپیوتر در جهان در رتبه چهارم قرار دارد و پس از آن Dell، HP و Lenovo قرار دارند. اما 10 درصد بعلاوه، همه شک‌کنندگان را ساکت می‌کند. استراتژی مک اپل در حال نتیجه دادن است.



منبع

اپل اخیرا یک مک بوک ایر بزرگتر با نمایشگر 15 اینچی معرفی کرده است:

در سه ماهه دوم سال 2023، یعنی همه سازندگان رایانه های شخصی ویندوزی ضرر می کنند (منبع: کنترپوینت تحقیق). این بدترین است دل ملاقات کرد. در مقایسه با سه ماهه مشابه سال قبل، گروه ایالات متحده یک منفی بزرگ را ثبت کرد 22 درصد. به همان اندازه سخت است ایسر و لنوو با کاهش 19.2 درصدی و 18.4 درصدی فروش مواجه شد.

از طرف دیگر اچ پی با یک چشم سیاه از زمین خارج شد. تولیدکننده سنتی مجبور شد با کاهش جزئی 0.8 درصدی بین آوریل و ژوئن کنار بیاید.

ویندوز یا macOS؟ هر کسی که می خواهد یک کامپیوتر جدید بخرد اغلب با این سوال روبرو می شود.

اپل نشان می‌دهد که چگونه می‌توان کارها را متفاوت انجام داد: در سه‌ماهه دوم/۲۰۲۳، گروه فرقه رشد زیادی را ثبت کرد: 10.3 درصد مزیت است. اپل همان است تنها سازنده کامپیوتر قابل توجهی است که توانست در سه ماهه دوم سال 2023 رشد کند.

نتیجه این بود که فروش کامپیوتر در سراسر جهان 13.4 درصد کاهش یافت.

مک بوک ایر M2 (15 اینچ) – ارائه اپل

استراتژی مک اپل یک موفقیت چشمگیر است

مک ها با طراحی، عملکرد قوی و زمان اجرا طولانی امتیاز کسب می کنند. تحت ویندوز قیمت های ارزان تر، تنوع بیشتر دستگاه ها و البته جدیدترین بازی ها وجود دارد. استدلال های بسیار سنگین برای کمپ ویندوز، که کمتر و کمتر مورد توجه خریداران قرار می گیرد.

مک های با مزیت: اپل تنها تولید کننده کامپیوتر است که در حال افزایش است

آنها گران هستند، نمی توان آنها را ارتقا داد و شما اغلب بیهوده به دنبال آخرین بازی های AAA هستید: تعصبات زیادی در مورد رایانه های مک اپل وجود دارد. با این حال، در پیشخوان مغازه، همانطور که ارقام جدید به طرز چشمگیری نشان می دهند، آنها قابل توجه نیستند.

سیب