این شوتر در Xbox غالب است

«فورت‌نایت مرده است!» ماه‌هاست که از گوشه و کنار اینترنت پخش می‌شود، و در واقع، هیاهوی بزرگ پیرامون تیراندازی بتل رویال به پایان رسیده است. و با این حال، بازی چند نفره رنگارنگ هنوز بسیار محبوب است. به خصوص در ایکس باکس، که در حال حاضر Fortnite بیشترین بازی را دارد (منبع: مایکروسافت).

می توانید تریلر رسمی فصل جدید را در اینجا تماشا کنید:

تریلر بازی Fortnite Creative 2.0

تریلر رسمی فیلم Fortnite Chapter 4 Season 3 WILDS

حتی حقایق و ارقام بیشتری در مورد Fortnite

اگرچه بازی‌های بزرگی مانند Call of Duty: Modern Warfare 2 یا Diablo 4 در ماه‌های اخیر منتشر شده‌اند، اما اکثر کاربران ایکس‌باکس ترجیح می‌دهند بازی دیگری به نام Battle Royale Shoter Fortnite را انجام دهند. ما توضیح می‌دهیم که چرا ضربه چند نفره به بالای صفحه بازگشته است.

فورتنایت

Fortnite همچنان شماره 1 در Xbox است

رهایی:2017/07/25

فورتنایت با حدود 42000 بیننده، حتی در بین 10 مورد برتر توییچ قرار دارد. حتی قبل از Minecraft، Apex Legends و Call of Duty: Warzone. در پلی استیشن، همه چیز برای بازی تیراندازی به همان اندازه خوب به نظر می رسد. در آنجا Fortnite شجاعانه مقام دوم را دارد و حتی از Final Fantasy 16 که همین چند روز پیش منتشر شد و به سرعت به موفق ترین بازی انحصاری PS5 تبدیل شد، محبوب تر است. Fortnite نمی تواند از FIFA 23 اجتناب کند. فوتبال در آلمان همچنان پادشاه است.

تیرانداز رنگارنگ Epic حتی از بازی‌های بزرگی مانند Call of Duty: Modern Warfare 2، Diablo 4 یا GTA 5 طولانی‌مدت نیز پیشی می‌گیرد. این امر عمدتاً با فصل جدید امکان‌پذیر شد. فصل 3 از فصل 4 در 9 ژوئن 2023 شروع شد، که تیرانداز بتل رویال را به یک جنگل تبدیل می کند – شامل دایناسورها، معابد و Optimus Prime. و بله، Transformers Leader یک پوسته کاملاً جدید است که برای دارندگان Battle Pass در دسترس است.

یکی دیگر از دلایل موفقیت مستمر نیز این است Creative 2.0. از مارس 2023، سرگرمی‌های سخت‌کوش توانسته‌اند تقریباً هر چیزی را که تخیلشان اجازه می‌دهد در حالت خلاقانه جدید خلق کنند. نتایج ابزار دیگر شبیه Fortnite نیستند:

زبان ها:انگلیسی آلمانی