این شناسنامه است. Xtreme

آخرین خودروی الکتریکی فولکس‌واگن، ID. Buzz، چیز خاصی است:

فولکس واگن در این اطلاعیه تاکید می کند که برای تبدیل به ID. Xtreme یک خودروی آزمایشی از کار افتاده را از توسعه سری گرفت که قدرت خود را از a باتری 82 کیلووات ساعتی مستعمل مربوط می شود. بنابراین شما بر تولید صرفه جویی در منابع تکیه می کنید.

با شناسه Xtreme یک خودروی الکتریکی برای استفاده در خارج از جاده به فولکس واگن ارائه کرده است که چشمگیر است. فولکس واگن می‌خواهد نشان دهد که خودروهای الکتریکی روی پلت فرم MEB در شرایط سخت که نام آن‌ها را می‌دهد، چه کاری می‌توانند انجام دهند. اساس این کار از محبوب ترین خودروی الکترونیکی شرکت مستقر در ولفسبورگ گرفته شد و آن را به درستی تقویت کرد.

شناسه. Xtreme: این پشت طرح جدید خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن است

با توجه به وضعیت فعلی، شناسه. Xtreme به فروش نمی رسد. در عوض، فولکس‌واگن فقط نشان می‌دهد که خودروهای الکتریکی روی پلت‌فرم MEB که برای استفاده به دیگر سازندگان نیز ارائه می‌شود، چه کاری می‌توانند انجام دهند. اما آنچه نیست، هنوز هم می تواند این باشد: “بر اساس بازخورد جامعه ما، تصمیم خواهیم گرفت که چگونه پروژه را ادامه دهیم.” Silke Bagschik، رئیس سری MEB اعلام کرد.



منبع

همراه با چرخ‌های 18 اینچی آفرود، شاسی رالی تضمین می‌کند که خودروی الکترونیکی واقعاً می‌تواند آفرود خود را حفظ کند، نه اینکه فقط شبیه آن باشد. در اینجا، VW با یک محافظ آلومینیومی بسته زیر بدنه مطمئن باشید که باتری حتی در جاده های آسفالته آسیب نمی بیند.

برای این منظور از ID.4 در توسعه استفاده شد و به منظور افزایش قابل توجه عملکرد سیستم مورد بازنگری قرار گرفت. از 220، شناسه. Xtreme روشن است حداکثر تا 285 کیلو وات، افزایش تقریبا 30 درصدی. این امر با بهبود عملکرد درایو در محور عقب و نرم افزار کنترل درایو اصلاح شده امکان پذیر شده است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید
گلگیرهای عریض تر، قفسه سقف با نورافکن های LED و سپر جلو به شاسی بلند خانواده سابق ظاهر غیرقابل انکار خارج از جاده:

افزایش یافته و آماده برای هر سطحی، ID.4 به شناسه وسیله نقلیه مفهومی تبدیل می شود. Xtreme. (منبع تصویر: فولکس واگن AG)

VW شناسه را نشان می دهد. وزوز در جهان جنگ ستارگان

فقط یک مفهوم؟ فولکس واگن راه را برای خودروهای برقی آفرود باز می گذارد

فولکس واگن، این نام برنامه ولفسبورگ بوده و هست. ساخت خودرو برای همه بخشی از تصور ما از خود است. با این حال، این بدان معنا نیست که گاهی اوقات نمی‌توانید مدل‌هایی را طراحی کنید که برای موقعیت‌های غیرعادی‌تر در نظر گرفته شده‌اند. این آخرین نمونه است شناسه خودرو مفهومی Xtreme: یک آفرود برقی بر اساس ID.4که اکنون فولکس واگن آن را در معرض دید عموم قرار داده است.

به نظر می رسد یکی دیگر از ویژگی های خاص از حرفه ای های خودروی عضلانی دوج الهام گرفته شده است. در آنجا، یک ماژول صوتی توسعه‌یافته، صدای موتور غیرقابل انکار و خروشان را ارائه می‌کند. همچنین شناسه Xtreme با صدای آفرود معتبری عرضه می‌شود که مستقیماً از طریق خانه چرخ به بیرون می‌آید.