آخرین خودروی الکتریکی فولکسواگن، ID. Buzz، چیز خاصی است:
همراه با چرخهای 18 اینچی آفرود، شاسی رالی تضمین میکند که خودروی الکترونیکی واقعاً میتواند آفرود خود را حفظ کند، نه اینکه فقط شبیه آن باشد. در اینجا، VW با یک محافظ آلومینیومی بسته زیر بدنه مطمئن باشید که باتری حتی در جاده های آسفالته آسیب نمی بیند.
برای این منظور از ID.4 در توسعه استفاده شد و به منظور افزایش قابل توجه عملکرد سیستم مورد بازنگری قرار گرفت. از 220، شناسه. Xtreme روشن است حداکثر تا 285 کیلو وات، افزایش تقریبا 30 درصدی. این امر با بهبود عملکرد درایو در محور عقب و نرم افزار کنترل درایو اصلاح شده امکان پذیر شده است.
گلگیرهای عریض تر، قفسه سقف با نورافکن های LED و سپر جلو به شاسی بلند خانواده سابق ظاهر غیرقابل انکار خارج از جاده:
![](https://static.giga.de/wp-content/uploads/2022/09/ID.-Xtreme-E-Auto-VW_Volkswagen-AG-rcm650x0.jpg)
VW شناسه را نشان می دهد. وزوز در جهان جنگ ستارگان
فقط یک مفهوم؟ فولکس واگن راه را برای خودروهای برقی آفرود باز می گذارد
فولکس واگن، این نام برنامه ولفسبورگ بوده و هست. ساخت خودرو برای همه بخشی از تصور ما از خود است. با این حال، این بدان معنا نیست که گاهی اوقات نمیتوانید مدلهایی را طراحی کنید که برای موقعیتهای غیرعادیتر در نظر گرفته شدهاند. این آخرین نمونه است شناسه خودرو مفهومی Xtreme: یک آفرود برقی بر اساس ID.4که اکنون فولکس واگن آن را در معرض دید عموم قرار داده است.
به نظر می رسد یکی دیگر از ویژگی های خاص از حرفه ای های خودروی عضلانی دوج الهام گرفته شده است. در آنجا، یک ماژول صوتی توسعهیافته، صدای موتور غیرقابل انکار و خروشان را ارائه میکند. همچنین شناسه Xtreme با صدای آفرود معتبری عرضه میشود که مستقیماً از طریق خانه چرخ به بیرون میآید.