این شرکت ها به پایداری اهمیت زیادی می دهند

دو سوم شرکت هایی که در نظرسنجی جهانی نوآوری 2022 شرکت کردند، آب و هوا و پایداری را به عنوان رتبه بندی کردند. یکی از اولویت های اصلی آ. به خصوص شرکت هایی در مناطقی که مسئول بالاترین انتشار گازهای گلخانه ای هستند، بیشترین اولویت را به موضوعات آب و هوا و پایداری می دهند (منبع: BCG).



منبع ما همچنین می‌توانیم مشارکت شخصی در حفاظت از آب و هوا داشته باشیم:

BCG: آب و هوا به عنوان اولویت اصلی

رتبه بندی BCG از نوآورترین شرکت ها:

رتبه بندی جدید BCG در نوآوری و پایداری. (منبع تصویر: BCG)

یک مطالعه جدید در مورد نوآورانه ترین برندهای سال 2022 از نظر پایداری نشان می دهد که آلمان هنوز کارهای زیادی برای انجام دارد. در بین 10 شرکت برتر تقریباً منحصراً آمریکایی را می توان یافت. فقط زیمنس وارد 20 تای برتر شد.

BCG: رتبه بندی جدید در نوآوری و پایداری

به گفته BCG، بسیاری از شرکت ها جزو اولین شرکت هایی هستند که ثبت نام کرده اند اصول زیست محیطی، اجتماعی و حکمرانی (ESG) کربن زدایی را پذیرفته و متعهد به آن هستند. اپل در صدر و پس از مایکروسافت و آمازون قرار دارند. آلفابت (گوگل) و تسلا در رتبه های بعدی قرار دارند. با سامسونگ، اولین شرکت کره جنوبی در جایگاه ششم قرار دارد.

مشاوره مدیریت BCG جدید خود را دارد رتبه بندی نوآورترین شرکت های جهان منتشر شد. “نوآورانه” در اینجا باید به گونه ای درک شود که آب و هوا و پایداری به عنوان یکی از بالاترین اولویت ها در نظر گرفته شود. این فهرست عمدتاً شامل شرکت‌های آمریکایی است، اما برخی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن و چین نیز به 10 شرکت برتر راه یافتند.

مدرنا، هواوی، سونی و آی‌بی‌ام را می‌توان در مکان‌های هفت تا ده پیدا کرد. انویدیا به عنوان بالاترین تازه وارد، به جایگاه پانزدهم رسید. که اولین شرکت آلمانی زیمنس در جایگاه بیستم قرار دارد. آلمان با زالاندو و بوش در رده های 25 و 26 ادامه دارد. آدیداس (35) و SAP (40) نیز در این لیست قرار دارند.