این سندباکس MMO باید در رادار طرفداران RPG باشد

اطلاعاتی درباره Pax Dei هنوز مشخص نیستاما دین باید نقش داشته باشد. اتحادها، تجارت و حتی جنگ نیز شما را از خسته شدن باز می دارند. در نهایت این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید در PvP با دیگران رقابت کنید یا خیر.

هنوز مشخص نیست که Pax Dei چه زمانی ظاهر می شود. گفته می شود این بازی روی پلتفرم های متعدد از جمله رایانه شخصی قابل پخش است (هم اکنون آن را در Steam تماشا کنید). علاوه بر این، از همان ابتدا طراحی شده بود تا از طریق استریم ابری روی دستگاه‌های مختلف قابل بازی باشد – یعنی بازی نقش‌آفرینی آنلاین به نظر می رسد برای مسافرت نیز مناسب باشد.

همانطور که شایسته یک MMORPG واقعی است، این یکی در انتظار شماست جهان با الهام از قرون وسطی البته جادو و هیولاهایی که شما را با چالش هایی روبرو می کند. به خصوص در مناطق خطرناک در فضای باز، توسعه دهنده به شما وعده غنیمت ویژه ای برای شجاعت شما می دهد.

مجوز:نرم افزار رایگان

اگر از طرفداران بازی‌های RPG هستید، قطعاً باید چشم‌هایتان را برای سندباکس اجتماعی آینده MMORPG Pax Dei نگه دارید. اولین جزئیات را به شما خواهیم گفت.

موفقیت جدید نقش آفرینی: Pax Dei باید قلب طرفداران MMO را تسخیر کند

اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، می‌توانید از قبل برای بسته‌بندی ثبت‌نام کنید فاز آلفا تبلیغ کنید و در نتیجه از توسعه دهنده با بازخورد پشتیبانی کنید (منبع: صنایع اصلی).



منبع

در ابتدای ماه می، استودیو صنایع Mainframe بازی نقش‌آفرینی آنلاین آینده را معرفی کرد که به لطف Unreal Engine 5، بدیهی است که نه تنها بسیار زیبا به نظر می‌رسد، بلکه باید با یک سیستم کاردستی بسیار گسترده از شما استقبال کند. به عنوان مثال، در دنیای فانتزی، یک سیستم ماژولار غول پیکر در انتظار شما است که با آن می توانید به تنهایی یا با دوستان خود کار کنید. یک روستا یا حتی یک شهر کامل پیدا کرد می توان.

نسخه:2.10.91.91

در ویدیوی اعلامی، توسعه دهنده Mainframe Industries تاکید می کند که با انتشار بازی یک رویای 20 ساله به حقیقت پیوست می رود. دغدغه اصلی کارگردان بازی رینیر هارداسون با این بازی نقش آفرینی آنلاین «به حداکثر رساندن تعامل انسانی به روشی معنادار» است.

زبان ها:آلمانی

برداشتی از بازی را در ویدیوی اول دریافت کنید:

Pax Dei: رویای دیرینه توسعه دهنده