در ارزیابی پرتال شکایات Reklamation24، این دو تخفیف در رتبه های اول و دوم قرار دارند (منبع: Reklamation24). اما این دلیلی برای جشن گرفتن نیست، زیرا 10 مورد برتر شامل شکایات مربوط به آن است کارمندان بی ادب. تا کنون رتبه 1 خالص است. در دوره بین ژانویه و دسامبر 2022، این پورتال شمارش کرد 1096 شکایت.
بنابراین، مشتریان خالص بیش از دو برابر بیشتر از مقام دوم نسبت به کارکنان بی ادب شکایت کردند Lidl. اینجا بود 507 شکایت. رتبه سوم به هرمس ارائه دهنده خدمات بسته با 317 شکایت می رسد.
آیا شما یک متخصص Lidl هستید؟
یک تصویر نماینده نیست، اما اعدادی که ارزش در نظر گرفتن دارند
قابل توجه: شکایت از کارمندان بی ادب به ویژه در تخفیفان زیاد است. تقریباً نیمی (39 درصد) از همه شکایاتی که Reklamation24 در ارتباط با تخفیفها برشمرد، بر این اساس بود.
هر کارمندی ممکن است روز بدی داشته باشد. این یک امر انسانی است و نباید شخصی گرفته شود. تنها زمانی هشداردهنده می شود که رفتار غیر دوستانه به یک مشکل دائمی تبدیل شود و مشتریان عصبانی خود را در اینترنت خالی کنند. این دقیقاً در مورد Netto و Lidl صدق می کند.
Netto و Lidl برای شکایت از کارکنان غیر دوستانه در جلو
پاسخ های اسنوتی و نگاه های آزرده: در خرده فروشی، مشتریان اغلب مجبورند چیزی را تحمل کنند. همه جا پرسنل غیر دوستانه هستند. اما به نظر می رسد این مشکل به ویژه در Netto و Lidl مشهود است.
طبق اظهارات خودشان، Reklamation24 بزرگترین پورتال شکایات در آلمان است و بیش از 250000 کاربر دارد. اما حقیقت کامل همچنین شامل موارد زیر است: کارمندان Netto یا Lidl هر روز با صدها هزار مشتری سروکار دارند. در مجموع کمی بیش از 1600 شکایت در تخفیفان است تصویر نماینده نیست. با این وجود، Netto و Lidl باید به این اعداد فکر کنند.