نبرد واقعی باورها در میان دوچرخهسواران در جریان است: برخی از دوچرخههای الکترونیکی قسم میخورند، برخی دیگر سرسختانه به دوچرخههای کلاسیک خود بدون موتور میچسبند. One E+Bike جدید Lemo اکنون می تواند هر دو جهان را با هم ترکیب کند.
یک ردیف از ویژگی های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که زندگی دوچرخه سواران را راحت تر کنند. به عنوان مثال، چراغ جلوی One E+ Bike را می توان برداشت و به عنوان چراغ قوه از آن استفاده کرد، یک ماژول LTE در دوچرخه محلی سازی را امکان پذیر می کند و یک صفحه نمایش LC در لوله بالایی قرار دارد که اطلاعاتی مانند سرعت، سطح شارژ یا میزان شارژ را نشان می دهد. معاونت.
دوچرخه های الکترونیکی با عملکردهای هوشمند غیر معمول نیستند:
گاهی دوچرخه برقی، گاهی دوچرخه کلاسیک
آنها مسیرهای طولانیتر و شیبدار را امکانپذیر میکنند، راحتتر هستند و همچنین به افرادی که ورزشکاران خوبی نیستند انگیزه میدهند تا سوار دوچرخههای خود شوند: دوچرخههای الکترونیکی در آلمان به طور فزایندهای محبوب میشوند. تنها در سال گذشته، 2 میلیون دوچرخه برقی در آلمان فروخته شد – با یک روند صعودی قوی. با این حال، طرفداران دوچرخهسواری کلاسیک اغلب در رونق دوچرخههای الکترونیکی، دماغ خود را بالا میبرند. اما با One E+Bike، به زودی یک دوچرخه الکترونیکی وارد بازار خواهد شد که می تواند آنها را نیز راضی کند.
یک موتور E+Bike را می توان به طور کامل از هاب جدا کرد
از پاییز 2022، One E+Bike از Lemo در نسخه های مختلف قابل سفارش خواهد بود. که مدل پایه موتوری 1990 یورو قیمت دارد (مشاهده در Lemo).
نکته برجسته دوچرخه الکترونیکی شیک: طبق گفته سازنده Lemo، باید چنین باشد همچنین می تواند بدون موتور یا مقاومت رانده شود. موتور 250 وات را می توان تنها با یک حرکت به طور کامل از هاب جدا کرد (منبع: Golem). Lemo این تکنیک را به ثبت رسانده است. از باتری با ظرفیت 540 وات ساعت در قسمت قاب جلو قرار دارد و را می توان به طور کامل حذف کرد. هوشمندانه: باتری به نام «Smartpac» همچنین میتواند دستگاههای الکتریکی دیگر مانند گوشیهای هوشمند یا لپتاپها را از طریق درگاه USB یکپارچه شارژ کند.
با این توابع و وزن کل فقط 14 کیلوگرم سازنده Lemo می توانست دوچرخه الکترونیکی کاملی را برای همه کسانی که واقعاً دوچرخه الکترونیکی نمی خواهند بسازد – در نهایت، One E+ Bike را می توان تنها در چند مرحله ساده به یک دوچرخه معمولی تبدیل کرد، که نه سنگین تر از یک دوچرخه کلاسیک و نه مقاومت بیشتری دارد. از سوی دیگر، حالت دوچرخه الکترونیکی در صورت درخواست برای مسافت های طولانی تر در دسترس خواهد بود.