این حماسه فانتزی تاریک روز پنجشنبه در نتفلیکس ادامه دارد – اما طرفداران ناامید هستند



سریال فانتزی درباره هیولاها، جادوگران و پیشگویی ها بر اساس کتاب های موفق آندری ساپکوفسکی، وارد دور سوم خود در نتفلیکس می شود.

گرالت ریویا (هنری کاویل) به اصطلاح ویچر است. او سطحی از جادو دارد و یک هیولا تنها برای پول شکار می کند. سرنوشت به زودی او را به سمت جادوگر ینفر (آنیا چالوترا) و شاهزاده خانم جوان سیری (فریا آلن) سوق می دهد که از این پس او را به عنوان دختر رضاعی خود می بیند و هدیه ویژه ای دارد. آنها باید یاد بگیرند که از یکدیگر دفاع کنند و راه خود را در این دنیایی که محکوم به فنا به نظر می رسد بیابند. فصل سوم در درجه اول با یک دشمن جدید سروکار دارد که باید در فصل های آینده و با آموزش Ciri نیز نقش داشته باشد. چاپ اول از The Witcher فصل 3 است از 29 ژوئن 2023 به طور انحصاری در نتفلیکس برای پخش در دسترس است. قسمت 2 در 27 ژوئیه 2023 دنبال می شود.

مجموعه “The Witcher” توانست الهام بخش برخی از طرفداران فانتزی باشد که قبلاً چیزی در مورد دنیای ویچر نمی دانستند. با این حال، اگر اطلاعات قبلی را می خواهید، ما ویدیوی عالی را برای شما داریم.

ویچر تغییر خواهد کرد

با هنری کاویل، مجموعه‌ای که بر اساس جهان «ویچر» ساخته شده بود، که طرفداران آن را قبلاً عمدتاً از طریق کتاب‌های زیربنایی و بازی‌های ویدیویی ساخته‌شده توسط سی‌دی پراجکت رد می‌شناختند، بازیگران ظاهراً عالی برای ویچر بدخلق پیدا کرده بود. نه تنها به خاطر فیزیک بدنی و مهارت های بازیگری اش، بلکه به این دلیل که خود کاویل از طرفداران پر و پا قرص این قالب و شخصیت است و این را افتخار می دانست که اکنون می توانم او را مجسم کنم. اما فصل سوم آخرین حضور او در نقش گرالت خواهد بود، زیرا کاویل به دلایل نامعلومی سریال را ترک کرده است. با این حال، چیزی که منطقی است این است که او دیگر با نحوه نگارش شخصیت سریال خود و به طور کلی با روند پیشرفت داستان سریال احساس راحتی نمی کرد. با توجه به گفته های او و طرفداران کتاب، به نظر می رسد اقتباس سریال از نظر محتوایی خیلی با نسخه اصلی فاصله دارد. حالا لیام همسورث باید به جای کویل وارد شود و از این به بعد ویچر را مجسم کند. به گفته لورن اشمیت هیسریچ، مجری برنامه، انتقال باید بی عیب و نقص باشد:از نظر علمی بسیار دقیق است این بسیار نزدیک به آنچه در کتاب ها آمده است و من فکر می کنم این تغییر کاملاً بی عیب و نقص خواهد بود.” (آلمانی: “این بسیار واقعی است. این بسیار نزدیک به آنچه در کتاب ها آمده است و من فکر می کنم این تغییر کاملاً بی عیب و نقص خواهد بود.”)

مطالب بیشتر از The Witcher

به گفته اندرو لاوز، طراح تولید، اگرچه این سریال از زمان انتشار فصل دوم با این جنجال دست و پنجه نرم کرده است، اما به نظر می رسد رتبه بندی به اندازه کافی خوب باشد زیرا نتفلیکس در حال کار بر روی فصل چهارم است:به طور مشخص، [we’re in the] مراحل اولیه
[and] قرار است در اواخر سال فیلمبرداری شود، اما من تمام فیلمنامه هایم را دارم، بنابراین کارهای زیادی برای کار داریم. ما در حال ایده گرفتن هستیم و این هیجان انگیز است، واقعاً هیجان انگیز است. به خصوص در قسمت پشتی فصل 3، به اصطلاح باید روی شانه های زیادی بایستیم، اما به خوبی در حال پیشرفت هستیم.
(آلمانی: “بدیهی است که ما هنوز در مراحل اولیه هستیم و قرار است در اواخر سال فیلمبرداری کنیم، اما من تمام فیلمنامه هایم را دارم، بنابراین باید کمی کار کنیم. ما مفاهیمی را خلق می کنیم و این هیجان انگیز است، واقعاً هیجان انگیز است. به خصوص بعد از فصل 3، ما چیزهای زیادی برای تکیه کردن داریم، اما در مسیر درستی هستیم.”) و حتی فصل پنجم در حال حاضر یک شرط مطمئن است، زیرا نتفلیکس قبلاً آن را سفارش داده است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع