هنوز مشخص نیست که چه کسی در مسابقه بین پلی استیشن، ایکس باکس یا سوییچ بین خود یا در برابر رایانه شخصی برنده خواهد شد. طرفداران بازی های ویدیویی اغلب یک ارتباط خاص و حتی تعهد نسبت به یک پلتفرم احساس می کنند. یک چیز وجود دارد که احتمالاً همه گیمرها را متحد می کند – مهم نیست که آنها روی چه چیزی بازی می کنند.
PlayStation، Nintendo Switch و Co: The Pile of Shame گیمرها را متحد می کند
مقایسه خدمات اشتراک بازی ها: این چیزی است که Switch Online، Game Pass و Co ارائه می دهند:
Statista به عنوان بخشی از یک نظرسنجی جهانی مصرف کنندگان متوجه شد که بین گیمرهای آلمانی چقدر بالا است. بر این اساس دارد با 30 درصد، اکثر گیمرها در آلمان بین یک تا چهار بازی ویدیویی بازی می کنند در خانه موجود هستند که هرگز بازی نکرده اند:
حتی اعداد شدیدتر نیز نادر هستند: فقط 4 درصد هنوز 50 تا 99 بازی در پیش دارند. حداقل سه درصد از افراد مورد بررسی اظهار داشتند که 100 بازی یا بیشتر خریداری کرده اند اما هرگز آنها را بازی نکرده اند. گیمرهای منظم دومین بخش بزرگ را تشکیل می دهند: در 24 درصد، نزدیک به یک چهارم گفتند که تمام بازی هایی را که دارند انجام داده اند – اینکه آیا این فقط یک عکس فوری است باید دید.
به خصوص از آنجایی که گیمرها دیگر مجبور نیستند به نسخه های فیزیکی و حامل های داده تکیه کنند، انبوه شرم دیجیتالی باید به درستی رشد کند. به هر حال، دانلود یک بازی با پول کم، زمانی که پیشنهادات آنلاین خوبی وجود دارد، حتی سادهتر و سریعتر از توقف در فروشگاهی است که به آن اعتماد دارید. با این حال، خدمات اشتراک مانند Xbox Game Pass می تواند در آینده تضمین کند که پشته ها دیگر رشد نکنند.
در 12 درصد، به اصطلاح “تباه شرم” کمی بالاتر در پنج تا نه بازی است – به بیان مجازی. زیرا بسیاری از فروش بازی اکنون به صورت آنلاین انجام می شود و مستقیماً روی هارد دیسک ها قرار می گیرد از کنسول ها یا رایانه های شخصی، به جای تشکیل یک پشته واقعی همراه با کیس.
هر کسی که یک کنسول بازی ویدیویی در خانه دارد یا با رایانه شخصی بازی می کند – چه هر از چند گاهی یا هر زمان که ممکن است با اشتیاق – احتمالاً همه گیمرها مشکل را می دانند: همیشه چیزی وجود دارد. بازی ای که مدت ها بود می خواستید بازی کنید اما به آن نمی رسد.
گاهی اوقات چیزی پیش میآید، اغلب بازی بعدی که منتظرش بودید ظاهر میشود – و سپس یک بازی دیگر به انبوهی از بازیهای بازی نشده منتقل میشود. رشد می کند و رشد می کند و رشد می کند.
خوشبختانه، زیرا ممکن است برای برخی افراد بسیار بزرگ باشد: 13 درصد گفتند که بین 10 تا 49 بازی دارند، اما هرگز آن را بازی نکرده است. بسیاری از ویراستاران ما از تیم تحریریه GIGA به این مقیاس ختم میشوند.
انبوه شرم شمرده می شود: اشتراک ها جایگزین خریدهای بازی می شوند