این تلفن های همراه شوخی هستند

رئیس Nothing مشکل دیگری را نیز شناسایی کرده است. اسمارت فون های تاشو اساساً همه یکسان به نظر می رسند. اگر تولیدکنندگان آرم خود را نداشتند، مشتریان نمی توانستند آنها را از هم تشخیص دهند. Pei این واقعیت را نادیده می گیرد که به وضوح تفاوت های قابل مشاهده وجود دارد – برای مثال بین Google Pixel Fold و Samsung Galaxy Z Flip 4.

تلفن Nothing (2) را نمی توان تا کرد:

هیچ چیز: تلفن های همراه تاشو برنامه ریزی نشده است

رهایی:10/01/2003

به گفته پی، تلفن های همراه تاشو با یک مشکل کلی روبرو هستند. این مشتریان نیستند که چنین گوشی های هوشمندی را می خواهند. در عوض، به گفته او، این سازنده‌ها هستند که اساساً این نوع گوشی‌ها را به ما تحمیل می‌کنند: «فکر نمی‌کنم مصرف‌کنندگان در حال راه رفتن باشند و بگویند: «هی، ای کاش گوشی من تا می‌شد. من فکر می کنم این یک نوآوری است که تولید کنندگان به مصرف کنندگان فشار می آورند.” India Today در توییتر).

مدیر عامل این شرکت در حال حاضر مصاحبه به مصاحبه برای ارائه گوشی جدید Nothing Phone (2) در حال گشت و گذار است. او در حال حاضر به هند سفر می کند، جایی که برای مجله India Today وقت پیدا کرد. در گفتگو، او در مورد بسیاری از موضوعات – از جمله موضوع خودش – اظهار نظر کرد نظر روشن در مورد گوشی های هوشمند تاشو اعلام کرد. کارل پی به سادگی نمی تواند به این دسته محصول عادت کند.

کارل پی، رئیس سازنده گوشی های هوشمند Nothing، نظر روشنی در مورد تلفن های همراه تاشو دارد. مشتریان اصلاً اینها را نمی خواهند – و علاوه بر این، همه آنها یکسان به نظر می رسند. کاربران اصلا نمی توانستند آنها را از هم تشخیص دهند.

Nothing Boss: تلفن های همراه تاشو همه یکسان هستند

نسخه:12