این ترفند TikTok در زمان بسیار صرفه جویی می کند

استفاده از آیفون بازی کودکانه است. همه می توانند آن را به سرعت انجام دهند. اما ترفندهایی وجود دارد که بسیاری از کارها را آسان می کند. این باعث صرفه جویی در زمان می شود!

هر آیفون همچنین دارای چند ترفند است که همه آنها را نمی‌دانند که روند آسان را آسان‌تر می‌کنند. به عنوان مثال، می‌توانید از ترفندی برای آزاد کردن فضا در یک آیفون کامل استفاده کنید یا به لطف یک دستکاری ساده، اسکرین‌شات‌ها را به طرز درخشانی ویرایش کنید. حتی مدیران اپل می‌خواهند مستقیماً در ارائه مشاوره‌های مهم مشارکت داشته باشند. به عنوان مثال، چگونه دیگر لازم نیست منتظر به روز رسانی نرم افزار باشید. ما یک ترفند دیگر آیفون را به شما نشان خواهیم داد که در وقت شما صرفه جویی می کند.

این ترفند آیفون در زمان شما صرفه جویی می کند

احتمالاً بیشتر ترفندهای آیفون مانند این مورد در TikTok یافت می شود. در حساب @howfinity خود، TikToker TechTok در واقع نکات فنی مفیدی را ارائه می دهد. یکی از آنها در زمان استفاده از آیفون خود در آینده در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد. این در مورد چگونگی انجام جستجوی تصویر در گوگل است چندین عکس را همزمان انتخاب کنید و سپس آنها را با هم بفرستید، مثلاً به عنوان پیام.

ترفند آیفون: نحوه ارسال سریع چند عکس

احتمالاً اکثر مردم می دانند که می توانید تصاویر را از جستجوی گوگل انتخاب کنید، به عنوان مثال، با فشار دادن طولانی آنها با انگشت خود. اما این همه اش نیست. هر کس با دقت نگاه کند متوجه می شود که یک قطعه کوچک وجود دارد … یک علامت پلاس سفید و سبز در گوشه سمت راست بالا عکس انتخاب شده ظاهر می شود اگر اکنون عکس انتخاب شده را روی عکس های دیگر جابه جا کنید، می توانید با استفاده از علامت مثبت با دست دیگر، عکس های دیگری اضافه کنید. این بدان معنی است که می توانید چندین عکس را همزمان انتخاب کرده و بگیرید و سپس آنها را به پوشه ها یا برنامه های دیگر منتقل کنید. در حالی که یک انگشت عکس‌ها را نگه می‌دارد، می‌توانید مانند همیشه از آیفون خود با دست دیگر خود استفاده کنید. عالی است، اینطور نیست؟

گیگا توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع