این ایموجی نشان می دهد که شما واقعا چند سال دارید

توجه بومیان و هزاره ها! هرکسی که به خاطر این آدرس مانند گاو در مقابل کوه می ایستد، می تواند با اطمینان تصور کند که منظور اوست. بسیاری از اعضای این گروه ها (در ادامه در مورد آن بیشتر خواهد شد) مدت هاست که وارد عصر دیجیتال شده اند – چگونه نمی توانیم؟ – برای بومیان دیجیتال “واقعی” که هرگز دنیایی را بدون رایانه شخصی یا تلفن هوشمند ندیده اند، هنوز تفاوت های واضحی وجود دارد.

را نسل Z – این توصیف سرنوشت‌ساز از جوانان متولد سال‌های 1997 تا 2010 است. به طنز هولناک او به شکلی متفاوت منفجر می شود. در اینجا تردیدی وجود ندارد، اما در عوض مستقیماً به TikTok خندید. هر زمان که چیزی به خصوص خنده دار باشد، از 💀 مطابق با آن استفاده می شود. اگر بتوانید آن را خنده دار بدانید، لازم نیست.



منبع

هر کسی که از آن برای بیان شادی بی‌نظیر خود یا سرگرمی یک جوک خوب استفاده می‌کند، خودش را می‌شناسد. به عنوان جرمی برگ، افسر ارشد ایموجی (یکی واقعی وجود دارد!) در Emojipedia، می داند که فقط افرادی که تا اینکه در سال 1996 نور روز را دید. اینها عبارتند از بومرها (1946-1964)، اعضای نسل X (1965-1980) و جوانترین افراد مسن، هزاره ها (1981-1996).

اندروید: ایموجی ها را در Gboard مخلوط کنید

طنز ناخوشایند: جوانان همچنین دوست دارند در واتس اپ بخندند

بومرها، هزاره ها یا نسل Z؟ فقط یک ایموجی برای فاش شدن زمانی که فرستنده نور روز را دید کافی است. چه از صورتک های خندان استفاده کنید و چه از استیکرها بفرستید، دیگر واتس اپ و شرکت را مانند قبل نخواهید دید.

اشک خنده این را ثابت می کند: همه ما پیر می شویم

اگر از ایموجی های موجود راضی نیستید، می توانید به راحتی با Emoji Kitchen شکلک های خود را بسازید:

یکی از آنها ظاهراً در انتخاب ایموجی های مورد علاقه نیز منعکس شده است. این باعث می شود آنها عملا یک نشانگر و کاربران خود را به نمایش بگذارند – هر چقدر هم که دردناک باشد – به اندازه دست های پیر. به گفته کارشناسان Emojipedia یکی از چهره ها، به طور خاص، می خندد، گریه می کند، جیغ می کشد و هر کاری که هست انجام می دهد: جوانی از روی خنده تشخیص می دهد که تو مال نیستی. به هر حال، نوع چرخیدن با خنده 🤣 نیز توصیه نمی شود.