این اشتباه می تواند گران باشد

اگر مطمئن هستید که هیچ هزینه اضافی متحمل نمی شود، بررسی اجباری گرمایش گاز برای شما ارزشمند است. گرمایش به طور بهینه تنظیم شده است و احتمالاً نکات بیشتری در مورد چگونگی صرفه جویی بیشتر در گاز هنگام گرم کردن دریافت خواهید کرد. بررسی حدود یک ساعت طول می کشد و همچنین می تواند همراه با تعمیر و نگهداری انجام شود. این باعث صرفه جویی در هزینه های سفر می شود. همه چیز را با جزئیات برای شما توضیح دهید و برای هر کار اضافی بپرسید که آیا این کار باید انجام شود و آیا هزینه های اضافی را به همراه خواهد داشت. در نهایت می توانید مطمئن باشید که در دام هیچ هزینه ای نمی افتید و فقط کارهایی را که واقعا لازم است انجام می دهید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر صاحب بخاری گازی هستید، از اول اکتبر 2022 موظف به بررسی بخاری به منظور کاهش مصرف گاز هستید. چک در واقع هزینه زیادی ندارد. اما اگر با یک سرویس اضافی اختیاری موافقت کنید که در واقع مجبور به انجام آن نیستید، یک تله هزینه وجود دارد.

بررسی اجباری گرمایش گاز با تله هزینه

برای صرفه جویی در هزینه های برق، می توانید از یک نیروگاه بالکن استفاده کنید:

بررسی اجباری گرمایش گاز ارزشمند است

در مورد بالانس هیدرولیک گرمایش گاز، این روش بسیار گسترده تر است و دقیقاً بررسی می شود که برای تامین گرمای یکنواخت هر رادیاتور چقدر توان لازم است. این فرآیند بسیار وقت گیر است و بنابراین هزینه بسیار بیشتری دارد. اینجا هزینه های حدود 900 یورو پیش بینی می شود (منبع: تمرکز). بالانس هیدرولیک فقط برای ساختمان های آپارتمانی بزرگ اجباری است.

میلیون ها نفر باید تا 30 سپتامبر 2024 چک گرمایش را انجام دهند. این باید اطمینان حاصل کند که گرمایش گاز به طور بهینه تنظیم شده و گاز کمتری مصرف می کند. بسته به گرمایش گاز، هزینه ها بین 100 تا 150 یورو است. قیمت ها بسته به منطقه و مسیر ممکن است کمی متفاوت باشد. در حین بررسی گرمایش، اندازه گیری ها و تنظیماتی انجام می شود که فقط یک تکنسین گرمایش می تواند انجام دهد. اما وقتی صحبت از تعادل هیدرولیک می شود، باید گوش های خود را تیز کنید. زیرا اغلب اجباری نیست و هزینه زیادی دارد.