این آینده است یا مرگ رادیو؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اما در واقع آینده رادیو چگونه است؟ در زمان پخش موسیقی و پادکست، آیا این جریان از بین نمی رود؟ – اینها احتمالاً سؤالاتی است که رسانه در ذهن دارد. اما همانطور که یک نظرسنجی توسط Statista نشان می‌دهد، آنها مقاومت می‌کنند تلویزیون و رادیو (وب) همچنان در صدر پرکاربردترین رسانه ها در آلمان قرار دارد. اینترنت همراه با شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها و غیره در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. موسیقی به طور کلی، که شامل پیشنهادات استریم می‌شود، تنها در رتبه چهارم قرار دارد. رادیو متوسط ​​هنوز هم محبوب است، بنابراین هوش مصنوعی می تواند در واقع گامی به سوی آینده باشد.

Absolut Radio AI یک گام مهم برای کل چشم انداز رادیویی آلمان است. میرکو درنگر، مدیر عامل Antenne Deutschland (منبع: DWDL) توضیح می دهد که آینده رادیو اکنون در حال بازتعریف است و در عین حال امکانات و تغییرات جدیدی را در برنامه نویسی باز می کند. با این حال، درنگر تأکید می کند که تعدیل هوش مصنوعی به این معنا نیست مشاغل حذف شدند تبدیل شود. بلکه تغییر خواهند کرد: فرآیندهای کاری باید با استفاده از هوش مصنوعی انجام شوند کارآمدتر و هوشمندتر طراحی شود. علاوه بر این، هوش مصنوعی باید به یادگیری ادامه دهد تا دائماً بهبود یابد.

این لوگوی ایستگاه رادیویی جدید Absolut Radio AI است (منبع تصویر: Absolute Radio / GIGA)
کنجکاو؟ سپس به ایستگاه رادیویی جدید اینجا گوش دهید

رادیو به دور از مرگ است

آیا هنوز به دنبال دستگاه رادیوی اینترنتی مناسب هستید؟ سپس ما چند توصیه برای شما داریم:

البته ما به ایستگاه های رادیویی گوش دادیم: این ایستگاه برای هر کسی که نمودارهای فعلی را دوست دارد ارزشمند است. کای برخی از عناوین را مستقیماً تعدیل می کند و تقریباً فراموش می کنید که یک ماشین پشت آن وجود دارد: صدای او به طرز شگفت انگیزی انسانی به نظر می رسد. اما بله، تقریباً فراموشش می کنید: مثلاً کای آهنگ را کنسل می کند “عشقی که از دست دادیم”
توسط Armin van Buuren، DJ R3HAB و Simon Ward با این کلمات: “یک سفر موسیقایی گیرا که فوراً به قلب می رسد. اکنون از آن لذت ببرید.» شما باید هر از گاهی در حین گوش دادن لبخند بزنید.

آمار Statista نشان می دهد که کدام رسانه ها در آلمان محبوب ترین هستند (منبع تصویر: Statista / Seven.One Media GmbH)

چه به عنوان یک ساعت زنگ دار، چه هنگام رانندگی و یا به روش کلاسیک در آشپزخانه: حتی امروز، رادیو هنوز برای بسیاری از مردم همراهی همیشگی است. اما یک ایستگاه رادیویی جدید به لطف هوش مصنوعی اکنون نوید عصر جدیدی است.

رادیو آینده: هوش مصنوعی میکروفون را در اختیار می گیرد

از زمانی که ChatGPT در اوایل سال جاری منتشر شد، موضوع این موضوع بوده است هوش مصنوعی (KI) بر لبان همه. اکنون Antenne Deutschland گام بزرگی به سمت هوش مصنوعی برداشته است. ایستگاه Absolut Radio AI متعلق به Absolut Radio از ابتدای هفته جاری پخش می شود. ایستگاه جدید موسیقی فعلی منطقه را پخش می کند پاپ و رقص و هوش مصنوعی به نام Kai (یا kAI) نقش ناظم را بر عهده می گیرد. او در طول روز شما را همراهی می کند و از جمله چیزهای دیگر شما را از آب و هوا مطلع می کند.