از یک رئیس رنو، لوکا دی میو، نمی خواهد چیزی در مورد پایان موتور احتراقی بداند. و با توجه به این هدف بلندپروازانه، به “تامین کننده پیشرو در جهان برای فناوری های موتورهای احتراقی و محرک های هیبریدی” تبدیل شود. اگرچه اروپا کاملاً برقی خواهد بود، موتورهای احتراقی و هیبریدی همچنان 50 درصد از فروش جهانی خودرو در سال 2040 را تشکیل خواهند داد.
اینگونه است که خودروساز می خواهد آینده را برنده شود
رانندگان محلی احتمالاً جیلی را به عنوان سازنده اسمارت شماره 1 جدید می شناسند. در تابستان، بنیانگذار جیلی، Meizu را تصاحب کرد و اکثریت سهام سازنده گوشی های هوشمند را به دست آورد. برندهای معروف Volvo و Polestar نیز متعلق به جیلی هستند.
در رنو، فعلاً سنگ تمام گذاشته نشده است. فرانسوی ها اخیراً از همکاری گسترده ای با گوگل خبر داده اند تا در آینده پیشتاز نرم افزار و شبکه های دیجیتال باشند. در مقایسه با برنامههایی که لوکا دی میو، رئیس رنو ارائه کرده است، مشارکت گوگل مانند یک یادداشت جانبی به نظر میرسد.
رنو از هم جدا میشود: خودروهای الکترونیکی و موتورهای احتراقی منطقه خاص خود را دارند
تکه های خامه ای از حوزههای تجاری جدید عبارتند از “Ampere” و “Power”. اولی باید از آن مراقبت کند توسعه ماشین های الکتریکی و نرم افزار مراقبت کنید و همچنین عمومی شوید. وسایل نقلیه با موتورهای احتراقی و موتورهای هیبریدی قدرتمند باقی می مانند. علاوه بر خودروهای رنو، این شامل داچیا نیز می شود. در اینجا رنو شرکت خودروسازی چینی جیلی را در اختیار دارد. این دو یک سرمایه گذاری مشترک برای توسعه و تولید موتورها و گیربکس برای وسایل نقلیه هیبریدی و احتراقی راه اندازی کردند.
رنو برای آینده آماده می شود. این خودروساز فرانسوی اعلام کرده است که گروه خود را از جمله به بخش موتورهای احتراقی و بخش خودروهای الکتریکی تقسیم خواهد کرد. بخشی از استراتژی جدید نیز همکاری با یک خودروساز معروف از چین است که پشت اسمارت شماره 1 جدید نیز قرار دارد.
در رنو احتمالا اینطور است بزرگترین بازسازی در تاریخ این خودروساز که در سال 1898 تاسیس شد بر. رنو قرار است به چندین حوزه تجاری تا حد زیادی مستقل تقسیم شود (منبع: FAZ).
آیا اکنون باید یک خودروی الکترونیکی بخرید؟
رنو می خواهد به موتور احتراقی پایبند بماند