اگر می خواهید از طریق فرمان صوتی به هوش مصنوعی OpenAI ChatGPT در آیفون دسترسی پیدا کنید، می توانید ربات چت را به سیری متصل کنید. برای دسترسی به ChatGPT به یک میانبر iOS مربوطه و یک حساب OpenAI نیاز دارید.

اگر سیری را به ChatGPT پیوند دهید، دانش دستیار صوتی اپل را بسیار گسترش می دهید. قبل از شروع کار با آیفون، باید یک حساب کاربری با ChatGPT در مرورگر ایجاد کنید. این همه به صورت رایگان کار می کند. اگر می خواهید از ویژگی های پیشرفته نسخه GPT-4 استفاده کنید، فقط به اشتراک پولی نیاز دارید.

دانلود مستقیم میانبر

سیری: ChatGPT را راه اندازی کنید

هنگامی که حساب با شماره تلفن و آدرس ایمیل شما ایجاد شد، یک میانبر در آیفون خود ایجاد می کنید. برای این کار دستگاه iOS را در دست بگیرید و به صورت زیر عمل کنید:

  1. در تنظیمات iOS در بخش “ارائه می کندسیری و جستجودر زیر «Hey Siri»، مطمئن شوید که سیری در آیفون فعال است.
  2. حساب ChatGPT خود را در مرورگر کنترل کنید و کلید API فردی خود را کپی کنید (کلید را از ChatGPT دانلود کنید).
  3. میانبر از پیش ساخته شده iOS را از icloud.com دانلود کنید و با فرمان صوتی روی آیفونی که می‌خواهید از ChatGPT استفاده کنید، نصب کنید.
  4. پس از دانلود، گزینه “پیکربندی میانبر‘ در گزینه های میانبر.
  5. عملکرد در پنجره بعدی توضیح داده شده است. دکمه «بعدی» را دنبال کنید تا بتوانید کلید API خود را از کلیپ بورد بچسبانید.
  6. روی برچسب میانبر ضربه بزنید تا نام مناسبی مانند “ChatGPT“.
  7. بقیه دستورالعمل ها را دنبال کنید تا راه اندازی دستور ChatGPT برای Siri را تمام کنید. میانبر را یک بار فشار دهید و به او بدهید دسترسی به حقوق API خود در OpenAI.
  8. سپس می توانید از میانبر با فرمان صوتی استفاده کنید “سلام آقا، ChatGPT را راه اندازی کنید” فعال کردن از دستوری که در نقطه 6 به عنوان نام انتخاب کرده اید استفاده کنید.

با دستور صوتی با ChatGPT و Siri صحبت کنید

پس از راه‌اندازی، سیری هنگام صحبت کردن فرمان صوتی ChatGPT، یک متن درخواست می‌کند. سپس می توانید دستورالعمل ها را با چت بات صحبت کنید و از هوش مصنوعی پاسخ دریافت کنید. در جاهای دیگر می‌توانید با هوش مصنوعی چت چه کاری انجام دهید:

این راهنما برای سیری در iPhone و iPad کار می کند.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.