پس از هشت ماجراجویی موفق سینمایی، نهمین پرونده پلیس استان باواریا، فرانتس ابرهوفر، قسمت پایانی این مجموعه است. این فیلم با عنوان «رهرگوت-قرارگاه» بر اساس قسمت فعلی و فعلاً پایانی مجموعه کتاب های ریتا فالک ساخته شده است. اما طرفداران می توانند نفس راحتی بکشند، زیرا دنباله ای در قالب یک رمان در حال برنامه ریزی است. و اگر می‌خواهید بعد از ماراتن فیلم کمی هوای تازه داشته باشید، می‌توانید با سفر به مکان‌هایی که سریال جنایی در آن فیلم‌برداری شده، کمی استراحت کنید.

این سریال جنایی محبوب تاکنون در مجموع هشت فیلم را به نمایش گذاشته است. ما فیلم های “ابرهوفر” را بر اساس تاریخ اکران در زیر لیست کرده ایم:

  1. “Dampfnudelblues” (2013): اولین فیلم از مجموعه “Eberhofer” ما را به آرامش Niederkaltenkirchen می برد. پلیس جوان فرانتس ابرهوفر پس از یک عملیات ناموفق به خانه بازمی گردد و باید با رئیس و خانواده عجیب و غریبش برخورد کند. در همان زمان او باید قتل یک قصاب را حل کند. در جریان آمازون خرید یا اجاره کنید.
  2. “کوفته های سیب زمینی زمستانی” (2014): خانواده نوهوفر از طبقه متوسط ​​ذره ذره به طرز وحشیانه ای به قتل می رسند و تحقیقات ابرهوفر در مورد این پرونده او را به اسپانیای زیبا می کشاند. در جریان آمازون خرید یا اجاره کنید.
  3. “Schweinskopf al dente” (2016): در حالی که ابرهوفر با دلتنگی دست و پنجه نرم می کند، نیدرکالتنکرشن توسط یک قاتل زنجیره ای تحت تعقیب قرار می گیرد و ابرهوفر اکنون باید قبل از اینکه بتواند خود را وقف ماموریت شخصی خود برای بازگرداندن سوزی خود کند، از جامعه محافظت کند. در جریان آمازون خرید یا اجاره کنید.
  4. “Grießnockerlaffäre” (2017): پس از عروسی یک افسر پلیس، ابرهوفر مست مظنون اصلی یک پرونده قتل می شود. در جریان آمازون خرید یا اجاره کنید.
  5. “Sauerkrautkoma” (2018): پس از اینکه با اکراه به مونیخ منتقل می شود، فرانتس پلیس استانی با جسد مرده برخورد می کند، در حالی که وقتی سوزی توسط یک خواستگار جذاب مورد تشویق قرار می گیرد، فاجعه در خانه رخ می دهد. در جریان آمازون خرید یا اجاره کنید.
  6. “Leberkäsjunkie” (2019): نه تنها ابرهوفر با رژیم غذایی آزاردهنده و مسئولیت پسرش دست و پنجه نرم می کند، دوستش رودی نیز با نکاتی در رابطه با رابطه و تئوری توطئه او را دنبال می کند. در جریان آمازون خرید یا اجاره کنید.
  7. “Kaiserschmarrndrama” (2021): رودی در نهایت روی ویلچر می نشیند و فرانتس را از همه مردم سرزنش می کند. سوزی از روی ترحم، رودی را به مزرعه مادربزرگ فرانتس دعوت می کند که به یک آپارتمان مشترک آشفته منتهی می شود. در جریان آمازون خرید یا اجاره کنید.
  8. “Guglhupfgeschwader” (2022): در حالی که ابرهوفر قصد دارد سالگرد خدمت خود را جشن بگیرد، با مشکلات مختلفی در روستا از جمله جنایت سازمان یافته که گوگلهوپفه مادربزرگ را تهدید می کند، مواجه می شود. در جریان آمازون خرید یا اجاره کنید.
  9. “Rehragout-Rendezvous”: در اوت 2023 در سینماهای آلمان اکران می شود!

بنابراین با فیلم های «ابرهوفر» ادامه می یابد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر