اینترنت، تلفن، دریافت تلویزیون یا ارتباطات سیار – Vodafone همه اینها را به مشتریان خود ارائه می دهد. در کنار Telekom و o2، ارائهدهنده یکی از سه اپراتور شبکه در آلمان است و دارای تعداد زیادی مشتری و سهم بازار بزرگی است که با این حال در حال کاهش است. هنگامی که مشکلی در خدمات Vodafone وجود دارد، برای بسیاری از مشتریان آزاردهنده است.
اینترنت رفته؟ شما باید به وودافون فشار بیاورید
چه برای اینترنت شبکه ثابت، ارتباطات سیار یا تلویزیون – Vodafone طیف گسترده ای را به مشتریان ارائه می دهد. مانند سایر ارائه دهندگان، خدمات نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند. اگر تحت تأثیر یک اختلال فعلی در Vodafone هستید، باید همیشه چند نکته را در نظر داشته باشید.

دقیقا شما باید همینطور، به خصوص اگر با یک اختلال طولانی مدت مواجه شدید – می توانید اختلالات فعلی Vodafone را در مقاله ما بیابید. از یک طرف، این امکان وجود دارد که بتوانید از ارائه دهنده کمک بگیرید. ممکن است از قبل وضعیتی وجود داشته باشد، مشکل برطرف خواهد شد یا حداقل متوجه خواهید شد که مشکل از چه چیزی می تواند باشد.
من خودم اخیراً مجبور شدم یک شکست کامل در دریافت اینترنت کابلی و تلویزیون را تجربه کنم – واقعاً جالب نیست، به خصوص وقتی که شما به اینترنت فعال در دفتر خانه وابسته هستید. پس از اطمینان از اینکه فقط روتر نیست که نیاز به راه اندازی مجدد دارد، تصمیم گرفتم با Vodafone تماس گرفت تا بداند چه خبر است.
ما نکاتی را در این ویدیو برای شما خلاصه کرده ایم که چگونه مشکلات اینترنت را خودتان برطرف کنید یا آنها را به ارائه دهنده خود گزارش دهید:
گزارش یک عیب به Vodafone: در اینجا می توانید به خدمات مشتری دسترسی پیدا کنید
اتفاقا در مورد من بعد از نیم روز مشکل حل شد. بنابراین من نمی توانم از تجربه شخصی با شما در میان بگذارم که بازپرداخت چگونه کار می کند.
خدمات مشتریان Vodafone به من اطلاع داد که مشتریان در صورت اختلالاتی که بیش از 24 تا 48 ساعت طول بکشد، می تواند روی اعتبار حساب کند به گفته وودافون، خطا باید از قبل ثبت شده باشد تا بتوانید به راحتی ادعای خود را ثبت کنید. به عبارت دیگر، اگر گزارش ندهید که تحت تأثیر یک اختلال قرار گرفته اید، بعداً درخواست بازپرداخت دشوار است.
شما می توانید مشکلات، اختلالات یا خرابی های خدمات Vodafone را به صورت آنلاین با استفاده از فرم Vodafone گزارش دهید – اگر همچنان می توانید از اینترنت استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید به خدمات مشتری به شماره 0800 1721212 و از شبکه Vodafone به شماره 1212. در اینجا باید منتظر زمان انتظار باشید، اما ممکن است اطلاعات بیشتری به شما داده شود. اگر دیگر هیچ چیز در خانه کار نمی کند، از همسایگان یا دوستان خود بپرسید، به نحوی می توانید با Vodafone در تماس باشید.
مهمتر از همه، شما باید به دلایل هزینه به وودافون اطلاع دهید، هنگامی که اینترنت، تلفن، ارتباطات سیار، تلویزیون یا حتی چندین سرویس ناگهان روح را از دست می دهند. زیرا اگر ارائه دهنده نتواند برای مدت طولانی تحویل دهد، می توانید انتظار جبران خسارت داشته باشید.