ایلان ماسک توئیتر را تصاحب کرد: روسای قبلی اخراج شدند

ماسک قبلا نامه ای سرگشاده در توییتر منتشر کرده بود که در آن مشتریان مهم تبلیغاتی پورتال باید باشد. به گفته ماسک، توییتر به مکانی تبدیل نخواهد شد که سخنان نفرت انگیز و پیام های نفرت پراکنده شود. توییتر به یک “مکان وحشت” تبدیل نخواهد شد و در عوض “گرم و دعوت کننده برای همه” خواهد بود.

مدت کوتاهی پس از خرید، ماسک گزارش شده است تیم مدیریت قبلی اخراج شد داشتن. مدیر عامل پاراگ آگراوال، مدیر مالی ند سگال و ویجایا گاد به عنوان رئیس بخش حقوقی توییتر ظاهرا نه تنها اخراج شدند، بلکه توسط یک تیم امنیتی به بیرون از ساختمان اسکورت شدند. ماسک هنوز در مورد اینکه آیا در آینده پست مدیرعاملی را بر عهده خواهد گرفت یا خیر، اظهار نظری نکرده است.

قرار بود پرونده قضایی بین ماسک و توییتر در 17 اکتبر آغاز شود. در اوایل این ماه، ماسک گفت که طبق برنامه ریزی توئیتر را در اختیار خواهد گرفت. قاضی مسئول دادگاه را به 28 اکتبر به تعویق انداخت. اگر ماسک تا آن تاریخ توئیتر را تصاحب نمی کرد، باید در دادگاه پاسخگو بود.





منبع

بیشتر از تسلا و اسپیس ایکس: اینها بزرگترین پروژه های ایلان ماسک هستند.

تصاحب توییتر: بدون پرونده قضایی

پس از رفت و آمد زیاد، حداقل یک عقب نشینی، اتهامات هر دو طرف و یک جلسه دادگاه به تعویق افتاد، اکنون مشخص است: ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، توییتر را به مبلغ 44 میلیارد دلار خریداری کرده است. ماسک هم اکنون این خرید را دارد حتی در توییتر تایید شد.

قبل از خرید، ماسک داشت توییتر به عنوان “متمایل به چپ” برچسب گذاری شده است. و اشاره می کند که به نظر او حذف دونالد ترامپ اشتباه است. این یک “تصمیم اخلاقی بد” بود.

ثروتمندترین فرد جهان سرانجام با قیمت خرید 44 میلیارد دلاری توییتر را تصاحب کرد. در اولین قدم، ماسک از کف مدیریت خلاص شد. گفته می شود که آنها قبلاً از مقر توییتر اسکورت شده اند.

تصاحب میلیاردی: ایلان ماسک توییتر را می خرد