ایجاد موسیقی با هوش مصنوعی – این روش کار می کند

کسانی که با صداها بیشتر از حروف آشنا هستند، “MusicLM” را جایگزین ChatGPT برای موسیقی خواهند یافت. ابزار گوگل می تواند آهنگ های آماده را از ورودی متن بسازد. چند کلمه برای ساخت یک قطعه موسیقی کافی است.

گوگل

مانند ChatGPT، MusicLM به شما امکان می دهد اطلاعات بسیار خاصی را برای اصلاح نتیجه ارائه دهید. هرچه ورودی دقیق تر و گسترده تر باشد، نتیجه بهتری حاصل می شود. بنابراین شما می توانید سبک های موسیقی روشن تظاهر کن و فرمان بده کدام سازها قرار است در قطعه موسیقی هوش مصنوعی استفاده شود. چندین سبک مختلف را نیز می توان در یک قطعه گنجاند.

Spotify در حال حاضر دارای هوش مصنوعی در استفاده از “AI DJ” است. RadioGPT حتی یک ایستگاه رادیویی کاملاً مستقل است که فقط با هوش مصنوعی کار می کند.

برای MusicLM، گوگل ادعا می کند که با بسیاری از نوازندگان در کارگاه ها کار کرده است. تمرکز باید بر این باشد که چگونه ابزار هوش مصنوعی موسیقی می‌تواند از هنرمندان در کارشان پشتیبانی کند. هوش مصنوعی تمام شد 280000 ساعت بر روی داده های موسیقی آموزش دیده است. بنابراین این ابزار نه تنها می‌تواند قطعات جدیدی ایجاد کند، بلکه آهنگ‌هایی را که قبلاً منتشر شده‌اند نیز تشخیص می‌دهد. کافی است که اصل را زمزمه کنید تا یک قطعه موسیقی جدید بر اساس آن به دست آورید:

این ابزار در ژانویه 2023 معرفی شد و از اواسط ماه مه برای گروه محدودی از کاربران در برنامه “آشپزخانه تست هوش مصنوعی” در دسترس است. علاقه مندان می توانند در لیست انتظار قرار گیرند تا در تاریخ بعدی برای مولد موسیقی فعال شوند. اینجا لیست انتظار است.

MusicLM: هوش مصنوعی آهنگ ها را از ورودی های متنی می سازد

GIGA توصیه می کند

سایر توصیه های رویداد

با دستورات مناسب نیز می توانید تبدیل تصاویر به موسیقی. به عنوان مثال، از طریق ورودی خلاقانه می توان تصور کرد که مونالیزا چگونه به عنوان یک قطعه موسیقی به نظر می رسد. توانایی هنرمند AI را نیز می توان مشخص کرد. بنابراین شما نه تنها می توانید آهنگ های حرفه ای را دریافت کنید، بلکه آهنگ هایی را که یک گیتاریست مبتدی می نوازد، دریافت کنید. هوش مصنوعی موسیقی نیز به آواز تسلط دارد. با این حال، به دلایل صدور مجوز، هوش مصنوعی باید نمی تواند از هنرمندان واقعی تقلید کند.

با استفاده از هوش مصنوعی با Google MusicLM موسیقی بسازید

با ابزار هوش مصنوعی، دیگر نیازی به تسلط بر سازها یا اجرای برنامه های پیچیده برای ایجاد موسیقی ندارید. در عوض، ورودی هایی مانند “یک صدای تکنو صنعتی ایجاد کنید که مسحور کننده است” یا “جاز روح انگیز برای یک مهمانی شامبرای دریافت نسخه های مختلف یک آهنگ داده شده. چند نمونه از MusicLM در عمل در توییتر را بررسی کنید:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع