اگر توجه نکنید حساب خالی است

زبان ها:آلمانی

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

فروشنده موافقت کرد و پیامکی دریافت کرد مبنی بر اینکه هزینه کالاها پرداخت شده است و او باید پرداخت را در یک صفحه تأیید کند. این پیوند موجود در اس ام اس آنها را به یک صفحه طبقه بندی شده در eBay بردجایی که او قرار بود اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کند – و اینجا جایی بود که تله کلیک کرد. این سایت متعلق به طبقه بندی های eBay نیست، بلکه متعلق به کلاهبرداران است.

بستر، زمینه:اندروید

چگونه هر روز پول پس انداز کنیم:

روی هیچ پیوندی در پیامک یا ایمیل کلیک نکنید

با داده های وارد شده در آنجا، الف پرداخت حدود 3000 یورو آغاز شد. وقتی زن متوجه سرگیجه شد، دیگر خیلی دیر شده بود. بانک از بازپرداخت امتناع کرد، پول از بین رفت (منبع: مرکز مصرف کنندگان نیدرزاکسن).

طبقه بندی های eBay به سادگی تبدیل به طبقه بندی می شوند. صاحبان جدید پلت فرم فروش اطمینان می دهند که تغییر نامی بیشتر نخواهد بود. قطعا نیاز به اقدام وجود دارد. زیرا تابع “پرداخت ایمن” توسط کلاهبرداران برای کلاهبرداری استفاده می شود.

کلاهبرداران از ویژگی «پرداخت امن» در آگهی‌های eBay استفاده می‌کنند

اگر می خواهید از خود در برابر چنین کلاهبرداری ها محافظت کنید، باید هرگز روی پیوندهای موجود در ایمیل ها یا پیامک ها کلیک نکنید و اطلاعات خود را در اختیار آنها قرار ندهید. گزینه “پرداخت امن” فقط از طریق عملکرد پیام در خود eBay classifieds کار می کند. پورتال فروش هیچ پیامک یا ایمیلی ارسال نمی کند و از شما می خواهد که اطلاعات شخصی را در آنجا وارد کنید.

رهایی:1393/04/17

نسخه:متفاوت است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

این یک کابوس است: یک لحظه توجه نکردم و سپس 3000 یورو از حسابم گم شد. این دقیقاً همان چیزی است که برای کاربری در طبقه بندی های eBay اتفاق افتاد که قربانی یک کلاهبرداری شوم شد. حامیان مصرف کننده هشدار می دهند و نکاتی در مورد نحوه محافظت از خود دارند.